شناسهٔ خبر: 47053101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی می داند که آینده‌ای ندارد/ محور مقاومت جدی، صادقانه و حقیقی است

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی به مناسبت روز قدس از همگان خواست تا با حضور پر رنگ‌ترشان، موضع صادقانه و مومنانه در برابر فلسطین داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در آغاز سخنرانی خود درباره روز جهانی قدس اعلام کرد: ما امروز برای ابراز تعهد، اعتقاد و پای‌بندی به مسئولیت‌های خود در قبال آرمان فلسطین در سکوی متحد نیرو‌های مقاومت با همدیگر دیدار می‌کنیم.

همکاری و تعامل کرانه باختری برای حمایت از قدس تحولی مهم است

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: ما از همگان دعوت می‌کنیم تا حضور پر رنگ‌تر داشته و بیانی مناسب درباره موضع صادقانه و مومنانه در برابر قدس و فلسطین داشته باشیم.

وی افزود: ما امروز برای ابراز تعهد، اعتقاد و پای‌بندی به مسئولیت‌های خود در قبال آرمان فلسطین در سکوی متحد نیرو‌های مقاومت با همدیگر دیدار می‌کنیم.

نصرالله تاکید کرد: ما از همگان دعوت می‌کنیم تا حضور پر رنگ‌تری داشته و بیانی مناسب درباره موضع صادقانه و مومنانه در برابر قدس و فلسطین داشته باشیم.

وی با بیان این که هبه القدس در هفته‌های گذشته حضور جوانان قهرمان را در میدان به نمایش گذاشت، گفت: همکاری و تعامل کرانه باختری از لحاظ نظامی برای حمایت از قدس تحولی مهم است.

محور مقاومت جدی، صادقانه و حقیقی است

سید حسن نصرالله با تاکید بر این موضوع که وقایع اخیر نشانگر پای‌بندی ملت فلسطین به حقوق خود و دست نکشیدن از این حقوق است، گفت: عملیات قهرمانانه اخیر در کرانه باختری شکلی از پافشاری ملت فلسطین به خاک خودشان است.

دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: نسل‌های جوان فلسطین همچنان خون و روح و استعداد خود را برای قربانی کردن در مسیر پیروزی آینده فدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: محور مقاومت جدی، صادقانه و حقیقی است، بر خلاف سازمان‌های عربی و این محور در حال تکامل و همبستگی و هماهنگی است و این از عوامل بشارت دهنده‌ای است که سبب می‌شود ما احساس کنیم آزادی قدس نزدیک است.

بحران‌های عمیق رژیم صهیونیستی در حال آشکار شدن است

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: در زمانی که ما شاهد صلابت محور مقاومت هستیم، با وجود دشواری‌ها و جنگ‌ها، ما شاهد فروپاشی محور‌های دیگری هستیم که در منطقه ما جنگ‌هایی را علیه مقاومت رهبری می‌کردند.

نصرالله افزود: بحران‌های عمیق در داخل رژیم صهیونیستی در حال آشکار شدن به شکلی قوی و روشن است و بسیاری از تحلیلگران صهیونیست درخصوص موجودیت این رژیم در میان این بحران‌ها ابراز نگرانی می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت این موضوع که عادی‌سازی باید صدای مقاومت آزاد را در میان ملت ما بالا برده و مسئولیت رویارویی را فزونی بخشد، گفت: کشور‌هایی که عادی‌سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) کرده‌اند، هیچ روزی بخشی از جنگ (در کنار مقاومت) نبوده‌اند تا خروج شان تأثیری داشته باشد. مسئولیت ما ارائه تمامی اشکال حمایتی به مقاومت فلسطین است و این‌که نیروی محور مقاومت فزونی یابد.

دبیر کل حزب الله یادآور شد: این سرزمین نه برای اسرائیل است و نه برای شهرک‌نشینانی که از مناطق مختلف دنیا آمده‌اند؛ بلکه برای فلسطینی‌ها و فرزندان این منطقه است.

حاج قاسم سلیمانی روح و اثراتش با قدرت در تمامی میادین محور مقاومت حاضر است

سید حسن نصرالله تاکید کرد: من به روح بزرگ فرمانده شهید، حاج قاسم سلیمانی سلام می‌فرستم؛ کسی که صورت، روح و اثراتش با قدرت در تمامی میادین محور مقاومت حاضر است.

رژیم صهیونیستی می‌داند که آینده‌ای ندارد

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: صهیونیست‌ها پیش خودشان می‌دانند که این رژیم آینده‌ای ندارد و عمر باقی‌مانده آن بسیار کوتاه است و به همین خاطر خون‌هایشان و تلاش‌هایشان را هدر می‌دهند.

وی افزود: منطق سلیمی که باید به همه اشغالگران و تجاوزکاران داده شود، این است که آن‌ها باید سرزمینی را که اشغال کرده‌اند، ترک کنند؛ وگرنه آن‌ها با زور به مکان‌هایی که از آن‌جا آمده‌اند، بازگشت داده می‌شوند.

جهاد ملت فلسطین برای همگان در این جهان حجت است

نصرالله گفت: من به ملت فلسطین و جوانان قدس و تمام فرزندان این ملت مظلوم و مجاهد، مقاوم که به حقوق خود چنگ زده‌اند، سلام می‌رسانم؛ مادامی که ملت فلسطین به حقوق خود پای‌بند است و مبارزه‌اش را ادامه می‌دهد، افراد حقیر نخواهند توانست مسأله فلسطین را از بین ببرند.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: جهاد ملت فلسطین برای هر مسلمان و هر عربی و نیز هر انسان آزادی در این جهان حجت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما