شناسهٔ خبر: 47051645 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشدید اقدامات امنیتی نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد

در پی حمله موشکی به پایگاه عین الاسد در غرب عراق، نیرو‌های آمریکایی تدابیر امنیتی بی‌سابقه‌ای را در این پایگاه اتخاذ کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی در استان الانبار فاش کرد بعد از حمله راکتی روز گذشته به پایگاه نظامی «عین الاسد» نظامیان آمریکایی، بی‌سابقه‌ترین اقدامات امنیتی را در این پایگاه اتخاذ کرده اند.

این منبع در بیان ابعاد این اقدامات امنیتی افزود: نظامیان آمریکایی ورودی عین الاسد از سمت منطقه «البغدادیه» را مورد شدیدترین اقدامات محافظتی قرار داده و در مناطق نزدیک به ساختمان اصلی این پایگاه دائما جنگنده‌های نظامی گشت‌زنی می‌کنند تا احتمال حمله راکتی را به پایین‌ترین حد ممکن برسانند.

این منبع که ترجیح داده است ناشناس بماند، اضافه کرد: نیرو‌های آمریکایی عملیات شناسایی زمینی و هوایی را در منطقه «البیادر» که حدود ۲۰ کیلومتر با پایگاه عین الاسد فاصله دارد، انجام دادند چرا که روز گذشته دو راکت از آنجا به پایگاه اصابت کردند.

روز گذشته صدای انفجار در حوالی پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق به گوش رسید که رسانه‌های عراقی از حمله راکتی به پایگاه عین الاسد خبر دادند. در پی این حمله نیرو‌های اشغالگر آمریکایی پایگاه عین الاسد را کاملاً بستند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای ضمن تأیید خبر حمله با دو راکت کاتیوشا اعلام کرد که این حمله خسارت‌های مادی و تلفات جانی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما