شناسهٔ خبر: 47047018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعلام برنامه های روز قدس در کرمان/همایش نقش شهید سلیمانی در مقاومت فلسطین برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام برنامه های روز قدس؛ گفت: همایش نقش سردار سلیمانی در مقاومت فلسطین برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حسین انجم شعاع، چهارشنبه(15 اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن روز قدس اهمیت این مسئله را از چند جهت مورد توجه قرار داد و گفت: مسجدالاقصی پس از مسجدالحرام و مسجدالنبی از مقدس ترین مکان ها برای مسلمین است.

 

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به تدبیر امام راحل در نامگذاری روز قدس اشاره و بیان کرد: در 40 سال گذشته حمایت مسلمانان و حتی غیرمسلمانان از مردم فلسطین بیشتر شده و راهپیمایی که در حمایت از قدس و فلسطین برگزار می شد، هر سال گسترده تر و با حضور جمعیت بیشتری بود.

 

 

وی با بیان اینکه آخرین راهپیمایی در بیش از 40 کشور جهان در حمایت از مردم فلسطین برگزار شد؛ شکل گیری محور مقاومت را باعث اهمیت مضاعف مسئله قدس اشغالی دانست و اظهار کرد: باید فرهنگ مقاومت را روز به روز در بین نسل جوان و نوجوان و آگاهی و دفاع از مظلوم را تقویت کنیم.

 

 

 

انجم شعاع رسالت رسانه ها را برای این اهداف مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم روز قدس حتی به صورت خودرویی نیز انجام نمی شود؛ افزود: شاخص ترین برنامه سخنرانی مقام معظم رهبری در روز جمعه خواهد بود.

 

 

وی ادامه داد: امسال یک سری برنامه های فرهنگی و تبلیغی از جمله راه اندازی غرفه های فرهنگی تبلیغی، جشنواره «قدس ، میراث ماندگار»آیین نمادین پرچم در بولوار قدس،  همایش نقش سردار سلیمانی در مقاومت فلسطین، روز جمعه در جوار مرقدشهید با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و...برگزار می شود.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: کرسی آزاداندیشی با عنوان "ما را چه به دعوای فلسطین و اسرائیل" توسط انجمن اسلامی دانش آموزان و وبینار ویژه دانشگاه های استان کرمان در دانشگاه آزاد با سخنرانی حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو جمعیت دفاع از فلسطین، راه اندازی کاروان تبلیغاتی، برگزاری ویژه برنامه در شهرستان هایی که نماز جمعه برگزار می شود؛ از دیگر برنامه ها است.

پایان پیام/80

نظر شما