شناسهٔ خبر: 47037829 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی جنبش حماس:

فلسطینیان برای مقابله باتجاوزات صهیونیستها گزینه‌های مختلفی دارند

رامین حسین آبادیان

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد: شهروندان فلسطینی برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی گزینه های مختلفی را در اختیار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد که فراخوان صهیونیستها برای حمله به مسجدالاقصی طی هفته آینده یک انقلاب جدید را علیه جنایات این رژیم رقم خواهد زد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس از مردم فلسطین خواست با شجاعت در برابر حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی بایستند و با اشکال و ابزارهای مختلف به مقابله با آن بروند.

عبداللطیف القانوع تصریح کرد: مقاومت فلسطین برای مقابله با سرکشی رژیم اشغالگر صهیونیستی و نیز تجاوزات مکرر آن علیه مسجد الاقصی گزینه‌های مختلفی در اختیار دارد.

پیش از این، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی از همه نمازگزاران فلسطینی خواسته که اعتکاف خود را پس از شب‌های قدر تمام نکنند و تا پایان ماه مبارک رمضان به اعتکافشان ادامه دهند تا رژیم صهیونیستی نتواند مسجدالاقصی را مورد یورش قرار دهد.

این درحالی است که شب گذشته نیز فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم تجاوزات علیه منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی هشدار داد.

در همین ارتباط، «ابو خالد محمد الضیف» گفت: به اهالی مقاوم در منطقه الشیخ جراح در قدس اشغالی درود می‌فرستیم و تاکید می‌کنیم که رهبران مقاومت و القسام اوضاع را از نزدیک زیرنظر دارند.

وی افزود: به صورت واضح و برای آخرین بار به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم که اگر تجاوز به اهالی محله الشیخ جراح فوراً متوقف نشود ما دست بسته نخواهیم نشست و دشمن بهای هنگفتی خواهد پرداخت.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر از ساکنان محله الشیخ جراح در قدس اشغالی خواسته است خانه‌های خود را ترک کنند. این اقدام رژیم صهیونیستی که با هدف اخراج ساکنان اصلی شهر قدس صورت می‌گیرد، هزاران نفر از اهالی این محله را با خطر آوارگی مواجه کرده است.

نظر شما