شناسهٔ خبر: 47034292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اسرائیل رو به افول است

الهام ردکا

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: باید خود را به سلاح ایمان و تجیهزات جنگی مجهز کنیم؛ اسرائیل رو به افول است و شکست رژیم غاصب صهیونیستی به معنای پیروزی تمام امت اسلامی بر استعمارگران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در کنگره قدس شریف، خواستار حساسیت همه فرزندان امت اسلامی در برابر پروژه عادی سازی روابط با اسرائیل شد و گفت: امت اسلامیه، باید با قدرت در مقابل عادی‌سازی این روابط بایستند و مبارزه و روشنگری کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که مدعی عدالت‌خواهی در جهان هستند، نمی‌توانند در برابر مسأله فلسطین، یهودی‌سازی قدس شریف و غصب سرزمین‌های اسلامی بی‌تفاوت باشند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی اشغال فلسطین را پروژه استعماری ارزیابی کرد و افزود: این پروژه در ابتدا به وسیله انگلیس و سایر کشورهای استعمارگر آغاز شد و هدف آنها از این طرح به دست آوردن برخی منافع مادی و سیطره این رژیم بر کشورهای اسلامی بود.

ابوشریف نتیجه مبارزه با اسرائیل را پیروزی نهایی آرمان قدس شریف دانست و ادامه داد: باید خود را به سلاح ایمان و تجیهزات جنگی مجهز کنیم؛ اسرائیل رو به افول است و شکست رژیم غاصب صهیونیستی به معنای پیروزی تمام امت اسلامی بر استعمارگران خواهد بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی آغاز مبارزه امام خمینی (ره) با اسرائیل را از دوران پهلوی دانست و گفت: ایشان مانند سایر علما و مراجع کشورهای اسلامی، حامی فلسطین بودند؛ نامگذاری روز قدس، آغاز حمایت امام خمینی (ره) از فلسطین نبود؛ موضع ما در زمینه قدس شریف فطری و عقلانی است و کسی که چنین موضعی را درباره صهیونیست نداشته باشد مسلمان نیست.

انتهای پیام

نظر شما