شناسهٔ خبر: 47015529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خورشیدی: اردوی تیم ملی فوتبال از چهارم خرداد شروع می‌شود

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال با پرواز چارتر به بحرین می‌رود.

صاحب‌خبر -

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شایعات پیرامون محل تمرین اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: من و اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان  از محل تمرین و اردو در جزیره کیش بازدید کردیم و اسکوچیچ  از این زمین بسیار راضی بود و اذعان داشت:" این زمین نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است و واقعا مسئولان ورزش کیش تلاشی چشمگیر برای رفع نواقص انجام دادند." فکر می‌کنم زمین تمرین کاملا استاندارد است؛ البته چند قسمت چمن کم پشت بود که آن‌ها قول داده اند زمین را کاملا آماده کنند.

او ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتبال ۲۴ روز دیگر برگزار خواهد شد و قطعا تا آن زمان زمین کاملا آماده می شود. تنها مشکل ما نور ورزشگاه است که باید به ۲۵۰۰ لوکس برسانند و مهندسان مشغول نصب چراغ‌های نور افکن ورزشگاه هستند.

او درباره ساعت‌ تمرین تیم ملی در کیش گفت: اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی معتقد است بدن بازیکنان را باید به آرامی با فضای منامه، محل برگزاری بازی‌های مقدماتی جام جهانی عادت داد. قطعا ساعت‌ تمرین ها با کارشناسی تعیین شده است. در هر ساعتی هم بازی‌ها برگزار شوند، ما باید پیروز شویم.

سرپرست تیم ملی فوتبال درباره برنامه تیم ملی گفت: طبق برنامه از پیش اعلام شده، بازیکنان چهارم خرداد در اردو حاضر می‌شوند و ۶ خرداد به کیش می‌رویم و پس از اردوی کیش، تیم ملی فوتبال به بحرین خواهد رفت.

خورشیدی درباره ملحق شدن بازیکنان لژیونر به اردوی تیم ملی اظهار کرد: همه بازیکنان لژیونر هم چهارم خرداد به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و امیدواریم با پیگیری‌ها و قول مسئولان، واکسن کرونا هم به بازیکنان تزریق شود تا دغدغه ای در این خصوص نداشته باشیم.

او در خصوص انتقادات به حضورش در پست سرپرستی تیم ملی فوتبال اشاره کرد: خیلی حرف ها درباره این موضوع دارم، اما در این شرایط باید تمام تمرکزمان را  روی صعود از گروهمان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دهیم. عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال از اولین روز فعالیتش در فدراسیون، شبانه روزی تلاش می‌کند تا مشکلات فدراسیون فوتبال مرتفع شوند.

او در خصوص پرواز چارتر تیم ملی خاطر نشان کرد: عزیزی خادم با یک شرکت هواپیمایی قرارداد چارتر منعقد کرده است و در این خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان دغدغه‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما