شناسهٔ خبر: 47010526 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح ۷ پروژه آبرسانی در کشور با سرمایه گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان

بهره‌برداری از ۷ پروژه صنعت آب در استان‌های زنجان، اصفهان، بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آئین بهره‌برداری از ۷ پروژه صنعت آب در استان‌های زنجان، اصفهان، بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو برگزار شد.

بر این اساس پروژه آبرسانی به ۲۴روستای استان بوشهر با اعتبار ۶۵.۸ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و در قالب هفته پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ايران به بهره‌برداری رسید.

این پروژه آبرسانی با اجرای ۲۰ کیلومتر خطوط انتقال، ۲۱ کیلومتر توسعه شبکه توزیع با ظرفیت تامین آب ۷۰ لیتر بر ثانیه جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار و ۳۴۶ نفر معادل ۵ هزار و ۳۰۹ خانوار تحت پوشش قرار می‌دهد.

همچنین پروژه آبرسانی به ۱۲ روستای استان خراسان جنوبی با اعتبار ۱۸.۷ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و در قالب هفته پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ايران به بهره‌برداری رسید.

این پروژه آبرسانی با اجرای ۴۴ کیلومتر خطوط انتقال، ۴۸ کیلومتر توسعه شبکه توزیع با ظرفیت تامین آب ۱۸ لیتر بر ثانیه و مخزن ذخیره یک هزار و ۴۷۰ مترمکعب، جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۶۳۲ نفر معادل دو هزار و ۶۹۱ خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای استان کرمان با اعتبار ۹.۶ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو و در قالب هفته پنجم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای استان کرمان با اجرای ۲۵ کیلومتر خطوط انتقال، ۴۶ کیلومتر توسعه شبکه توزیع با ظرفیت تامین آب ۴۰ لیتر بر ثانیه و مخزن ذخیره ۲۰۰ مترمکعب جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۹۴۶ نفر معادل یک هزار و ۳۷۱ خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها:

نظر شما