شناسهٔ خبر: 47009608 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونا همچنان روی موج عادی انگاری‌ها / وضعیت بیمارستان‌ها بحرانی شد

کرونا در سایه عادی پنداری مردم خراسان جنوبی همچنان می‌تازد و آمار‌ها نشان می‌دهد روند ابتلا و بستری صعودی است و بیمارستان‌ها ظرفیت پذیرش بیماران جدید را ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا امروز در نشست این کمیته گفت: خراسان جنوبی جزو ۶ استان با روند افزایشی کروناست و در روز‌های آینده این بیماری به اوج خود می‌رسد.

او افزود: آمار ابتلا و بستری‌های کرونایی نسبت به هفته گذشته در استان حدود ۴ درصد افزایش داشته است و اگر مراقبت‌ها انجام شود، سیر ابتلا به کرونا نزولی خواهد شد.

انجام تست سریع کرونا در پایانه مرزی ماهیرود

نبی زاده مدیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد استانی مدیریت کرونا همچنین از تشدید نظارت‌ها بر ورود و خروج مسافران از پایانه مرزی ماهیرود خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ورود ویروس جهش یافته کرونای هندی، روزانه تست سریع از همه مسافران و کارگران ایرانی و افغانستانی حاضر در مرز گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

او افزود: برای مراقبت بیشتر، حتی تبعه افغان که تست منفی از کشورشان دارند نیز ملزم به انجام تست دوباره هستند.

نبی زاده تأکید کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مرز ماهیرود برای تمامی افراد ایرانی و افغانستانی الزامی است و مدیران گمرک، بازارچه و قطعه منفصله منطقه ویژه اقتصادی می‌بایست مراقبت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما