شناسهٔ خبر: 47008264 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دیدار فرمانده ناجا با خانواده شهدای مرزبانی

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی ناجا گفت: شهدا مایه فخر همه ما هستند و خدمت به آنها برای بنده یک توفیق بزرگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در بازدید از ستاد مرزبانی ناجا، در دیدار با خانواده های شهیدان غلامرضا صادقی فرد و فرزاد رفعت افزود: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور مرهون جانفشانی و ایثارگری های شهیدانی است که بدون ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند.  

وی داد: شهدا مایه فخر همه ما هستند و خدمت به خانواده شهدا برای بنده یک توفیق بزرگ است.

این مقام ارشد ناجا دیدار با خانواده شهدا را برای خود و سایر همکاران مایه افتخار دانست و بیان داشت: برای همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت کشور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش و ثبات کنونی مدیون خون پاک شهدا و دعای خیر خانواده آنهاست، افزود: ان شاءالله ما شرمنده شهدا نشویم و مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت تا هموطنانمان از آرامش و آسایش برخوردار باشند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: هریک از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و نظام مقدس ایران اسلامی کرده اند و امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده آنان را جبران کنیم.

فرمانده ناجا ضمن دیدار با خانواده شهیدان غلامرضا صادقی فرد و فرزاد رفعت از این عزیزان قدردانی و تشکر کرد.

نظر شما