شناسهٔ خبر: 47007920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پویش دانش آموزی "پیام من به دوست فلسطینی‌ام" به ۳ زبان برگزار می‌شود

گروه استان‌ها- مسئول اتحادیه دانش آموزان استان کرمان از برگزاری پویش دانش آموزی "پیام من به دوست فلسطینی‌ام" به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهران شیخی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت: پویش یک دلیل نفرت از اسرائیل در قالب، ویدئو، عکس نوشت، متن کوتاه و.... با هشتک سراسری #گنبد_پفکی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این پویش از تاریخ 16 اردیبهشت ماه آغاز و تا 20 اردیبهشت ادامه دارد گفت: دانش آموزان علاقمند می توانند برای شرکت در این پویش یک دلیل نفرت از اسرائیل را در قالب‌های ذکر شده تولید و  به شماره 09037822002 در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با بیان اینکه سرود نمایش ندای فتح کاری از گروه سرود آوای احرار #ویژه_پسران آماده شده است افزود: دانش آموزان سراسر استان در روز قدس و ایام منتهی به روز قدس این سرود نمایش را به صورت گروهی در کاروان‌های سیار اجرا خواهند کرد.

وی از برگزاری پویش پیام من به دوست فلسطینی‌ام نیز خبر داد و گفت: این پویش با هدف کنشگری بین‌المللی دانش آموزان سراسر استان به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی انجام می‌شود.

شیخی به برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی با موضوع " ما رو چه به دعوای فلسطین و اسرائیل" اشاره کرد و افزود: این کرسی‌های آزاد‌اندیشی در بخش دختران و پسران در سراسر استان با محوریت دانش آموزان در قالب‌های مجازی و حضوری با توجه به رعایت مسائل بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برای رشد فکری و آماده سازی دانش آموزان استان برای روز قدس وبینار تخصصی با موضوع قدس، مقاومت و آینده اسرائیل توسط اتحادیه استان در تاریخ شانزدهم اردیبهشت 1400 به صورت استانی در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/511/ ت

نظر شما