شناسهٔ خبر: 67766079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ساماندهی و بهسازی مسیر دسترسی روستای داریاب نهاوند توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)

فاطمه ظفری

قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) با همکاری اداره راهداری شهرستان نهاوند برای ساماندهی و بهسازی مسیر دسترسی روستای محروم احمدآباد داریاب نهاوند اقدام می‌کند.

صاحب‌خبر -

امروز یکشنبه ۳۱ تیر علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند در مجلس به همراه سرهنگ قرباغی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی امام‌حسن‌مجتبی(ع) استان همدان، نگاهداری معاونت راهداری استان همدان و موسوی رئیس اداره راهداری شهرستان نهاوند از جاده دسترسی روستای احمدآباد داریاب بازدید کردند. 

این روستا به دلیل داشتن موقعیت خاص جغرافیایی دارای مسیر و جاده دسترسی صعب‌العبور بوده که رفت‌وآمد را برای ساکنین این روستا، به ویژه در زمان بارندگی و برودت هوا بسیار سخت و دشوار کرده  و زندگی ساکنین این روستا را تحت تاثیر قرار داده است.

در این بازدید که با درخواست‌های مردمی و پیگیری نماینده مردم شهرستان حاصل شد، مقرر شد که اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری قرارگاه امام حسن‌مجتبی(ع) نسبت به ساماندهی و بهسازی مسیر دسترسی این روستا برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، حدود ۹۰ درصد از واحدهای مسکونی این روستای محروم و دورافتاده در سال‌های اخیر با محوریت بنیاد مسکن نهاوند نوسازی شده‌اند.

انتهای پیام 

نظر شما