شناسهٔ خبر: 47004647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مطالبات مردم در چارچوب رعایت انصاف و نگاه دلسوزانه برآورده شود

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم با برخوردهای احساسی برطرف نخواهد شد، گفت:مطالبات مردم در چارچوب رعایت انصاف و نگاه دلسوزانه برآورده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت‌الله مصطفی محامی» نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان در دیدار مولوی فتحی‌محمد نقشبندی امام جمعه اهل سنت مسجد قاسمی شهرستان راسک ضمن استماع گزارشی از مشکلات و گلایه های اهل سنت شهرستان راسک در جریان آخرین فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در سطح این شهرستان قرار گرفت و بیان داشت:  فضای همدلی و همکاری در سیستان‌وبلوچستان در سایه همیاری و همکاری همه اقشار مردم شکل می گیرد.

 


امام جمعه زاهدان خواستار پرهیز از اقدامات خدشه دار به  همدلی و همیاری مردم شد و ادامه داد: دوگانگی مانعی برای حرکت قطار توسعه و پیشرفت استان خواهد شد.


آیت‌الله محامی بیان داشت: پرداختن به مسائل دینی و بیان معارف الهی از وظایف علما در مساجد و مدارس به شمار می رود اما نیاز است تا در کنار این موارد نگاهی متوازن به نیازهای اجتماعی داشته باشیم.


نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان همگان را نسبت به خارج شدن از مقام حرف و تبدیل حرف به عمل توصیه کرد و اظهار کرد: پرهیز از برخوردهای احساسی به معنای عدم پیگیری مطالبات مردم نیست بلکه باید با رعایت انصاف و نگاه دلسوزانه به دنبال  تحقق اهداف و حل مشکلات باشیم.


 وی خاطر نشان کرد:  وجود سوء ظن در برخوردها، فعالیت های خیر خواهانه ما را نیز تحت الشعاع قرار می دهد و باید تلاش خود را به کار بگیریم تا به تدریج فضا را تغییر و نگاه های منفی را عوض کنیم.

پایان پیام/291

نظر شما