شناسهٔ خبر: 46997397 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیامک‌های دریافتی دوازدهم اردیبهشت ماه؛

از مشکلات دریافت وام ازدواج تا گلایه از تعطیلی برخی از جایگاه‌های سی ان جی در تهران

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوازدهم اردیبهشت مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۲۹۷۱....۹۱۷: سلام لطفا از مجلس و مسئولان مربوطه در مورد نحوه استخدام نیرو‌های آموزش و پرورش بعد از سال ۹۱ خبر قطعی صادر کنید.

۴۸۱۲....۹۱۸: باسلام، ما کارنامه سبزهاى آزمون استخدامى، از شما تقاضاى حمایت داریم، لطفا باتوجه به کمبود نیروى معلم، ما را تعیین تکلیف و جذب کنند.

۵۴۴۰....۹۱۷: سلام لطفا از مجلس و مسئولان مربوطه در مورد نحوه استخدام نیرو‌های بعد از سال ۹۱ خبر قطعی صادر کنید.

۷۷۳۲....۹۱۲: سلام ممنون از برنام‌های خوبتون خواهش می‌کنم دلیل این تعطیلی جایگاه‌های سی ان جی تهران مخصوصا سمت جنوب شهر را اعلام کنید خیلی دارند مردم اذیت می‌شوند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۷۶۰۳....۹۱۴: با عرض سلام خسته نباشید موضوع من وام ازدواج است که الان دو ماه است من به دنبال ضامن هستم چند تا ضامن رسمی هم بردم هیچ کدام قبول نکردند آن هم در بانک ملی کشورم درخواست پیگیری موضوع وام ازدواج جوانان را از شما دارم با تشکر

۶۳۳۵....۹۳۶: سلام خسته نباشید من یک سال پیش ثبت نام خودرو سایپا کردم به اجبار رنگ مشکی من را تبدیل به سفید کردند علی رغم میل باطنی. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۹۵۸۸....۹۳۵: باسلام، چرا آموزش پرورش معلمانی که بازنشسته شدند مجدد دعوت به کار می‌کند با توجه به اینکه قشر جوان جویای کار فراوانند مخصوصا برای پایه اول دبستان برای بچه‌ها ارتباط و تعامل با معلم سن بالا سخت هست پسر خودم کلاس اول است و به شدت از معلمش فراری بود و ابراز تنفر میکرد برای کلاس اول مهم است که بچه‌ها به درس علاقه‌مند شوند.

۵۰۸۶....۹۱۶: سلام تعدادی از کارگران انبار نفت اندیمشک-استان خوزستان هستیم دو سال با حداقل حقوق کارکردیم بعد که اعتراض کردیم حالا به ما می‌گویند باید بروید بندرعباس لطفا پیگیری کنید.

۴۶۲۴....۹۹۴: سهام عدالت نداریم وکارت اعتباری هم به ما با دودانشجو تعلق نمی‌گیرد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۴۶۴۳....۹۱۰: سلام در مورد کسانی که برای سهام عدالت ننوشتند پیشگیری کنید ممنون می‌شویم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما