شناسهٔ خبر: 46983762 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مفتح در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری:

عرضه شکر بدون محدودیت انجام می‌شود

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: منسجم‌ترین شبکه توزیع، فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که بدون هیچ محدودیتی شکر در آنجا عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق مفتح با حضور در برنامه گفتگوی ویژ خبری شنبه شب شبکه دو سیما افزود: منسجم‌ترین شبکه توزیع، فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که بدون هیچ محدودیت شکر در آنجا عرضه می‌شود البته به این معنا نیست که در صنف توزیع نمی‌شود بلکه در صنف لبنیات و خوار و بار هم شکر توزیع می‌شود، ولی شبکه‌ای که تنظیم و تعادل بازار را انجام می‌دهد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعمال می‌شود.

وی افزود: شکر با قیمت ۶ هزار و ۳۰۰ تومان درب انبار به صورت فله می‌باشد که به خاطر کنترل بازار مقرر شده در بسته‌های یک کیلویی با قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومان تحویل خانوار شود.

وی ادامه داد: قیمت صنف و صنعت شکر هم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

مفتح گفت: توزیع شکر بدون محدودیت انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از اقلامی که در ایام عید و ماه مبارک رمضان پیک مصرف دارد شکر است و بر اساس گزارشات تا امروز مشکلی در توزیع نیست.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی تصریح کرد: در بازار شکر کمبود عرضه وجود ندارد و زمانی که شکر به واحد بسته بندی می‌رسد هزینه بسته بندی آن محاسبه می‌شود و قیمت دوم پیدا می‌کند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما