شناسهٔ خبر: 46982413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موضوعات مرتبط با ایران، رئیس موساد را به کاخ سفید کشاند

رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل طی دیداری با بایدن، به گفتگو درباره ایران پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، یوسی کوهن، رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) طی دیداری با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که در کاخ سفید برگزار شده است، درباره موضوعات مرتبط با ایران و آنچه دو طرف تهدید می‌نامند و همچنین دیگر مسائل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وبگاه عاروتص شوع نیز درباره این دیدار اعلام کرده است که، دیدار کوهن و بایدن از پیش برنامه‌ریزی شده نبوده است و در زمان سفر هیأت مقامات اسرائیلی به واشنگتن تصمیم به برگزاری آن گرفته شده است و طی آن، برخی مقامات ارشد شورای امنیت ملی آمریکا نیز حضور داشتند.

طبق اخبار منتشر شده، پیش از این دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی تماسی با کوهن مواردی را درباره موضوع ایران به وی گوشزد کرده است تا این نکات را به بایدن انتقال دهد.

وبگاه آمریکایی آکسیوس نیز با اشاره به اینکه کاخ سفید هنوز حاضر نیست به سوالات درباره دیدار بایدن و کوهن پاسخی دهد، اعلام کرد:کاخ سفید این دیدار را مخفی نگاه داشته و هیچ بیانیه‌ای پیرامون آن منتشر نکرده است.

طی روز‌های اخیر و با برگزاری نشست‌های مختلف در وین در راستای احیای برجام و بازگشت آمریکا به این توافق و رفع کامل تحریم‌های ایران اسرائیل نهایت همت خود را به کار گرفته تا در این امر خلل ایجاد کند و از طروق مختلف سدی مقابل رفع تحریم‌های ایران شود.

هفته پیش نیز نماینده رژیم صهیونیستی که بمنظور اطلاع یافتن از نشست‌های برگزار شده درباره برجام راهی واشنگتن شده است، با جیک سالیوان به دیدار و رایزنی پرداخت و کاخ سفید طی بیانیه اعلام کرد که، آمریکا و اسرائیل در رابطه با ایجاد کار گروهی بمنظور تمرکز بر روی تهدیدات پهپادی و موشک‌های هدایت شوند ایران و همچنین ارائه آن‌ها به متحدان خود در خاورمیانه به توافق رسیده اند.

پیش از آن نیز پایگاه خبری آکسیوس از ادعای یک مقام آمریکایی و یک مقام رژیم صهیونیستی درباره تشدید تنش‌ها میان واشنگتن و تل‌آویو بر سر مذاکرات اخیر درباره برنامه هسته‌ای ایران در وین خبر داده بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما