شناسهٔ خبر: 46974505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همدانی: صحبت های عزیزی خادم باشگاه ها را زیر سوال می برد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص پیام رئیس فدراسیون فوتبال به تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص پیام رئیس فدراسیون فوتبال به تیم های صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: حرفی که عزیزی خادم زده، مبهم است؛ چه اقدام مرتبط با دیپلماسی انجام داده که در پیام خود به آن اشاره کرده است؟! این که بخواهیم برای نباختن از دیپلماسی استفاده کنیم، حرف نسنجیده و کارشناسی نشده است. کدام کشور برای این که تیم هایش در فوتبال بازنده نباشند، از دیپلماسی استفاده می کند؟ این صحبت ها، حرف های مدیریتی نیست.

او افزود: اگر نمایندگان ایران در آسیا ضعیف بودند، می توانستیم بگوییم که این حرف درست است. بیان کردن چنین موضوعاتی باشگاه های ما را زیر سوال می برد و در شأن فوتبال کشورمان نیست. در حال حاضر ۳ نماینده ایران ( استقلال تهران، پرسپولیس تهران و تراکتور ) به مرحله حذفی صعود کرده اند. من معتقد هستم اگر شانس کمی با فولاد هم همراه بود، می‌توانست به مرحله بعدی صعود کند؛ چرا که شخصیت تیم فولاد توانایی صعود را داشت.

او تصریح کرد: تیم های ایرانی بازی هایی را از خود در آسیا به نمایش گذاشتند که فراتر از انتظار بود. بازی های نمایندگان ایران در آسیا توانایی فوتبال ایران را به رخ آسیا کشید. جز اظهار تاسف چیز دیگری برای صحبت های عزیزی خادم ندارم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما