شناسهٔ خبر: 46972135 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

حدادی در پیامی به مناسبت هفته کارگر مطرح کرد؛

کارگران در خط مقدم تولید کشور/ حصول پیشرفت با مجاهدت این قشر زحمتکش

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس در پیامی به مناسبت هفته کارگر، گفت: کارگران در خط مقدم تولید کشور و خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ، طالقان  و چهار باغ  در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته کار و کارگر با صدور پیامی، از کارگران به عنوان بازوان توانمند کشور در راستای تولید، خودکفایی، رشد اقتصادی و تعالی همه جانبه نام برد و با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر است:
کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می‌باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.

بی گمان بخش اعظمی از پیشرفت های ایران اسلامی مرهون زحمات شبانه روزی و کار بی وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرزو بوم است که  "با سه باور "  باور به خدا، باور به مردم و باور به خود (ما میتوانیم ) را در عرصه عمل به خوبی نشان دادند و اوج تجلی این شعار در دوران سخت ترین تحریم های دشمنان علیه  کشور و مردم مشاهدهشد.

ما امروز در یک جنگ بزرگ اقتصادی هستیم و کارگران در خط مقدم تولید کشور و خط مقدم این جنگ اقتصادی قرار دارند که ما میتوانیم را با همت و تلاش والای خود در میدان عمل انجام دهند .

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرارسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش ایران عزیز  که با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه کشور را فراهم می‌نمایند تبریک گفته امید آنکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها » و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش گام‌های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود./

پایان پیام

نظر شما