شناسهٔ خبر: 46971818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیام رئیس اتاق بازرگانی فارس به مناسبت روز جهانی کار و کارگر:

کارگران از ارزشمندترین طبقه و گروه در جامعه‌ هستند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس به مناسبت 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است: قشر کارگر و فعالان عرصه کار و تولید سرمایه های بی بدیل و ارزشمند کشور هستند که نقش مهمی در آینده این سرزمین دارند. روز کار و کارگر روز پاسداشت کسانی است که با عزم جدی و سخت کوشی آنها چرخ اقتصاد و تولید کشور عزیزمان در حرکت است و حضورشان پشتوانه رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی کشور خواهد بود. 

بی شک نیروی انسانی موتور محرک توسعه هستند که در این میان کارگران از ارزشمندترین، شریف ترین و سودمندترین طبقه و گروه در جامعه‌ هستند که ماحصل تلاش ها، کوشش ها و اراده آنها روح زندگی و حیات به جامعه می بخشد. 

با بررسی تاریخ می بینیم در هر برهه ای از زمان؛ توسعه و رفاه جامعه مرهون حس مسئولیت پذیری، تعهد، تلاش و همت بلند این عزیزان است که همواره رونق بخش اقتصاد جامعه بوده اند و در دو سال اخیر که شاهد روزهای سخت شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم نیز کارگران و فعالان عرصه کار و تولید پیشتازان در مسیر کار و تولید بوده اند و از هیچ فعالیت و تلاشی برای امتداد چرخ تولید و اقتصاد کشور فروگذار نبوده و نیستند. 

کارگران و فعالان عرصه کار و تولید نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند که امید داریم در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نیز شاهد اقدامات موثر و زیربنایی این عزیزان در حوزه تولید، گشایش های اقتصادی، اقتصاد عمومی و رفاه اجتماعی باشیم.

روح بزرگ و همت والای این عزیزان قابل ستایش و تجلیل است از این رو به عنوان نماینده پارلمان بخش خصوصی در استان دست تک تک کارگران و فعالان عرصه کار و تولید و تلاش در استان فارس را به گرمی می فشارم و یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر را که روز پاسداشت و گرامیداشت تلاش های بی دریغ قشر عزیز کارگر است به همه کارگران عرصه کار و تلاش استان و خانواده های محترم آنان تبریک می گوییم . روزهای عزتمند، پر برکت و پر سلامتی را برای شما آرزومندیم.

نظر شما