شناسهٔ خبر: 46961069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجیدی: وریا غفوری جام قهرمانی آسیا را بالای سر خواهد برد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من تنها ایرانی هستم که تا کنون جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم اما امسال به عنوان سرمربی استقلال تلاش می‌کنیم و امیدوارم وریا غفوری کاپیتان تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر الشرطه عراق در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا و پایان کار این تیم در مرحله گروهی با یازده امتیاز اظهار داشت: بازی سختی مقابل الشرطه داشتیم اما بازی خوبی انجام دادیم. از طرفی هوا هم در زمان برگزاری مسابقه گرم تر از قبل بود. همچنین بازیکنان ما هم خسته بودند اما با تمام وجود جنگیدند که به همه آنها افتخار می‌کنم.

وی افزود: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند و بزرگترین نقطه قوت تیم ما در این مسابقات همین تلاش آنها بود. به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم و از همه آنها متشکرم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: زمانی که من مسابقات گروه‌های دیگر را تماشا می‌کردم مشخص بود که در گروه سختی قرار داریم. حتی به اعتقاد من اگر همین الشرطه در گروه دیگری حضور داشت می‌توانست از شانس صعود برخوردار باشد.

مجیدی ادامه داد: تمام تیم‌های حاضر در گروه ما خوب بودند اما در سخت ترین گروه قرار داشتیم. تیم‌ها از مسابقه سوم به بعد از نظر بدنی تحلیل رفتند اما در مجموع تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی تاکید کرد: به هواداران استقلال این قول را می‌دهم که از دور بعدی مسابقات استقلال عملکرد بهتری خواهد داشت.

مجیدی ادامه داد: در بازی امروز مقابل الشرطه اگر پنالتی دوم ما تبدیل به گل می‌شد می‌توانستیم راحت‌تر بازی را دنبال کنیم. الشرطه رقیب خوبی بود و حتی به نظر من نسبت به دو تیم دیگر از نظر دوندگی بهتر بود اما توانستیم خیلی خوب بازی را کنترل کنیم و به هدفمان برسیم.

وی در مورد اینکه قهرمانی به عنوان بازیکن را با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرده و آیا می‌تواند به عنوان مربی هم به این مهم دست پیدا کند یا خیر، اضافه کرد: فکر می‌کنم تنها بازیکن ایرانی که دستش به جام قهرمانی آسیا خورده من باشم. من قول می‌دهم امسال هم وریا غفوری کاپیتان تیم جام را بالای سر ببرد. می‌دانیم که باید تلاش کنیم و کار سختی پیش رو داریم.

نظر شما