شناسهٔ خبر: 46960674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رمضانی و حسرت از دست رفتن فرصت خاص گلزنی

مهاجم استقلال در دقایق پایانی دیدار با الشرطه فرصت گلزنی حساسی را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی مهاجم سابق پرسپولیس که در نقل و انتقالات نیم فصل با جنجال های فراوان راهی استقلال شد، هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب آبی ها برای خود دست و پا کند.


رمضانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز در چند مسابقه به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و این شانس را مقابل الشرطه در آخرین مسابقه دور گروهی نیز به دست آورد. رمضانی در مسابقه جمعه شب از دقیقه 84 به جای مهدی قایدی به میدان رفت و در مدت زمان حضورش دوندگی خوبی داشت و توانست جواب اعتماد کادرفنی را بدهد.


این مهاجم بلندقامت تنها یک دقیقه بعد از حضورش در ترکیب آبی ها، فرصت استثنایی برای گلزنی به دست آورد اما این شانس را هدر داد تا آبی ها از رسیدن به گل دوم بازبمانند.رمضانی در دقیقه 85 روی پاس ریگی در موقعیت تک به تک با دروازه بان الشرطه قرار گرفت اما ضربه اش به مرکز دروازه زده شد و احمد باسل گلر الاهلی توپ را مهار کرد.
بی تردید اگر رمضانی این توپ را به گل تبدیل می کرد، نه تنها استقلال در دقایق پایانی فشار زیادی را متحمل نمی شد که او نیز میان هواداران آبی پوش محبوبیت بیشتری پیدا می کرد و می توانست زمینه ساز رقم خوردن آینده ای خوب برایش باشد.


با این حال نمی شود به عملکرد خوب رمضانی در مدت زمان حضورش در زمین اشاره نکرد؛ او با اینکه آبی ها فشار زیادی را روی دروازه خود تحمل می کردند و حریف هم رو  به بازی مستقیم آورده بود، روی ارسال های هوایی چند بار توپ را قطع کرد و البته برای ضد حملات نیز دوندگی خوبی داشت هرچند که فرصت دیگری را به دست نیاورد.

نظر شما