شناسهٔ خبر: 46956423 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در مخالفت با تعویق انتخابات:

فلسطینیان سراسر غزه در اعتراض به تصمیم ابومازن تظاهرات کردند+تصاویر

مردم غزه امروز در اعتراض به تصمیم ابومازن برای تعویق برگزاری انتخابات تظاهرات کرده و مخالفت خود با مصادره حق ملت فلسطین برای شرکت در انتخابات را فریاد زدند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، ظهر امروز جمعه مناطق مختلف نوار غزه شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی به تصمیم ابومازن برای تعویق انتخابات مجلس قانون گذاری فلسطین بود.

 

مشارکت کنندگان در این تظاهرات ضمن محکوم نمودن این تصمیم گیری ابومازن تاکید کردند انتخابات حق ملت فلسطین است، فلسطینیان حاضر در این تظاهرات تابلوها و پارچه نوشته هایی با خود حمل می کردند که بر روی آنها نوشته شده بود: انتخابات حق ملت فلسطین است، نباید این حق ملی را به بازی گرفت، هدف از لغو انتخابات ادامه اختلافات داخلی است.

 

مشیر المصری از رهبران جنبش حماس در تظاهرات برگزار شده در شمال نوار غزه اعلام کرد قدس محور درگیری با دشمن بوده و قبله تمام مبارزان، مجاهدان و انقلابیون است.

 

وی افزود: امروز آمده ایم تا بگوییم که روح و جان خود را فدای مسجد الاقصی می کنیم، پیروزی اهالی قدس برای حضور در انتخابات باید در صدر اولویت های سیاستمداران تشکیلات خودگردان قرار داشته باشد و نباید برای مصادره حق انتخاب از فلسطینیان اقدام کنند.

 

المصری گفت: رئیس تشکیلات خودگردان با خودداری از اجرای انتخابات با خواست و اراده مردم فلسطین مخالفت کرد چنانچه در سال 2006 نیز از خواست مردم روی گردان شد.

 

لازم به ذکر است ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شب گذشته اعلام کرد انتخابات فلسطین به دلیل تضمین حضور اهالی قدس در روند انتخابات تا اطلاع ثانوی به تاخیر می افتد و زمان مشخصی برای اجرای آن اعلام نکرد.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما