شناسهٔ خبر: 46951916 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لطفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رئیس جمهور آینده باید اقتصاد‌دان باشد

دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده، نگاه ویژه به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاددان بودن است.

صاحب‌خبر -

حسن لطفی، دبیرکل جبهه حامیان قانون در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص برنامه‌های انتخاباتی این تشکل سیاسی گفت: جبهه حامیان قانون با برنامه‌ای کاملا دقیق و حساب شده و با اتکا به نیرو‌های جوان و نخبه در سراسر کشور موجی از جوانان انقلابی و مردم گرا را مهیای این دوره از انتخابات کرده است.

لطفی ادامه داد: ما در وهله اول پرشور کردن انتخابات را مهم می‌دانیم و در وهله دوم به دنبال نشاندن یک نیروی جدید و پای کار و غیر تکراری در یک انتخابات پرشور و مردمی را در دستور کار خود داریم؛ ما نامزد انتخاباتی خود را به کمک مردم داماد خواهیم کرد و در تالار پاستور، به همراه ملت شریف ایران جشن یک دولت جوان انقلابی و سرزنده و پرکار و متعهد به مردم را خواهیم گرفت.

او افزود: مهمترین مسئله که رئیس جمهور ۱۴۰۰ نیز باید بداند و تعارف بردار نیست، پاکدستی خود و نزدیکانش اثبات شده باشد و ما از کاندیدای مورد حمایت خود خواهیم خواست، تا قبل از انتخابات، کابینه خود را به مردم معرفی کند و با مردم روراست و پاسخگو و در بین مردم باشد.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در خصوص آغاز فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه عنوان کرد: جبهه حامیان قانون با دریافت برنامه عملیاتی از نامزد‌های احتمالی کار خود را از چندین ماه پیش شروع کرده است و با دعوت و جلسات خصوصی با نامزد‌های ریاست جمهوری کار خود را قبل‌تر آغاز کرده و هم اکنون به ۳ کاندیدای مورد تایید رسیده است که امکان ائتلاف بین این کاندیدا‌ها خیلی زیاد است.

لطفی گفت: ما بر این عقیده هستیم و باید بتوانیم یک رئیس جمهور مقتدر، پایبند و معتقد به داشته‌های درونی کشور، درون نگر و اقتصاددان را انتخاب و کمک کنیم مردم با بصیرت و غیر احساسی رای خود را آگاهانه به صندوق رای بیاندازند.

او ادامه داد: مردم همیشه پای انقلاب و کشورشان ایستاده اند و خواهند ایستاد؛ اگر ما بتوانیم شخصی مردمی از دل مردم را که بتواند مشکلات کشور و معیشت مردم را واقع گرایانه حل کند و با مردم رو راست و در کلام راستگو باشد و توان اجرایی بالا و با انگیزه فقط نیتش برای خدمت به ملت باشد را معرفی کنیم که شاخص‌های مد نظر رهبری را هم مد نظر قرار دهد، می‌توانیم یک دولت جوان حزب الهی و جهادی داشته باشیم.

دبیرکل جبهه حامیان قانون در پایان گفت: فقط با این شرایط و با استفاده از نخبگان پرتلاش جامعه، در کمترین زمان مشکلات کشور را حل و فصل کرد، که این پدیده‌ای که ما از آن سخن میگوییم با برنامه‌ای که برای این چهار سال دوره ریاست جمهوری تدوین کرده است و اعلام اسامی کابینه خود، راه روشن و شفافی را در مقابل مردم برای یک انتخابات با کیفیت و درست تبیین کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما