شناسهٔ خبر: 46948289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یک هشتم نهایی جام حذفی| برد شیرین خیبر خرم‌آباد مقابل صنعت نفت آبادان؛ ادامه درخشش شاگردان ویسی

گروه استانها_ تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ، تیم های خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان  در چارچوب بازی های مرحله یک هشتم   جام حذفی فوتبال ایران راس ساعت 21:15 امشب در ورزشگاه تختی خرم‌آباد  به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

در این بازی بهرام احمدی  بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با زدن گل در دقیقه 47 توانست دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند و این تنها گل این دیدار شد.

در این دیدار تیم خیبر خرم‌‌آباد با بازی  صادق نادرپور، محمود یگانه، مرتضی غلامعلی‌تبار، جواد نصیر، احسان جودکی، احمد نصیر، محمدجواد عباسی، آرش افشین، مصطفی نوروزی، عارف رستمی، فرزاد محمدی و تیم صنعت نفت آبادان نیز با بازی  فرزین گروسیان، محمد طیبی، حسین بغلانی، امید خالدی، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده، طالب ریکانی، محمد غبیشاوی، حسین زواری، حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی به مصاف هم رفتند.

بازی خیبر خرم‌آباد وصنعت نفت آبادان به قضاوت وحید صالحی، هیوا بهمنی، حمیدرضا آذرنیاد، مهدی اجاقی و داور ناظر مهرداد ذهبی انجام شد که در این دیدار در دقیقه 38  امید خالدی  از تیم صنعت نفت آبادان با کارت قرمز از بازی اخراج شد.

آرش افشین مهاجم تیم فوتبال خیبر خرم آباد، دقیقه 83 یک پنالتی را از دست داد و گروسیان دروازه بان صنعت نفت آبادان این پنالتی را مهار کرد.
تصمیم داور مسابقه در اعلام پنالتی با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت همراه بود.

خیبر خرم‌آباد پس از چهار پیروزی متوالی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در مرحله یک هشتم جام حذفی کشور، در مقابل صنعت نفت آبادان لیگ برتری  با گل دقیقه 47 بهرام احمدی به برتری رسید و در   جمع 8 تیم مرحله یک‌چهارم جام حذفی  قرار گرفت.

انتهای پیام/ف

 
 

نظر شما