شناسهٔ خبر: 46940131 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خبر خوش برای بیمه رانندگان تاکسی تهران

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ۷ هزار راننده تاکسی تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار ندارند که مقرر شد اسامی آن‌ها مشخص و جایگزین افرادی که در حال حاضر راننده تاکسی نیستند اما در قالب این شغل تحت پوشش بیمه قرار دارند، شوند.

صاحب‌خبر -

علی نیک زاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست اخیر خود در زمینه پیگیری مشکلات بیمه رانندگان تاکسی استان تهران، به خانه ملت، گفت: رانندگان تاکسی خصوصا در استان تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده‌اند و تعداد زیادی از این افراد پس از مبتلا شدن به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند. 

این نماینده مردم در مجلس شورای با تاکید بر اینکه حدود ۷ هزار نفر از رانندگان تاکسی تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند، عنوان کرد: ۷ هزار راننده تاکسی تهران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار ندارند که در نشست امروز مقرر شد اسامی آن‌ها مشخص و جایگزین افرادی که در حال حاضر راننده تاکسی نیستند اما در قالب این شغل بیمه شده‌اند، شوند. 

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی ۱۱۰ هزار راننده تاکسی تهران را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است.

نظر شما