شناسهٔ خبر: 46938966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخشان: پرسپولیس می‌تواند فینالیست آسیا شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی سرخپوشان با الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی سرخپوشان مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تیم سر حال و خوبی در این دوره از مسابقات است. الریان نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده و تیم خطرناک تری نسبت به بازی رفت این ۲ تیم شده است. ۲ تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند. پرسپولیس هم مسلما برنامه خاص خودش را در این مسابقه دارد. سرخپوشان تیم بهتری نسبت به الریان هستند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و سرخپوشان بتوانند دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.

او در خصوص اینکه ممکن است پرسپولیس صدرنشینی گروه E را از دست دهد تصریح کرد: پرسپولیس در خط میانی و حمله، بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد. پرسپولیس نشان داده در خط حمله زهردار است و می‌تواند یقه هر حریفی را بگیرد. اگر سرخپوشان در خط دفاعی انسجام بیشتری داشته باشند و کم اشتباه ظاهر شوند، می‌توانند الریان را از پیش رو بردارند و به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنند.

درخشان در مورد اینکه آیا شاگردان گل محمدی می‌توانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس پخته‌تر شدند، چون سال‌های زیادی کنار یکدگیر بازی کرده‌اند. پرسپولیس ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته و تجربه خوبی از این حیث دارد. اگر بد شانسی گریبان سرخپوشان را نگیرد، پرسپولیس باز هم فینالیست آسیا می‌شود. توانایی بالایی در این تیم می‌بینم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما