شناسهٔ خبر: 46917563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار همدان:

کارگران در تحقق اهداف نظام نقش ارزشمندی ایفا کردند

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته کارگر گفت: کارگران همواره در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد، تعالی و شکوفایی کشور نقش ارزشمندی ایفا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از همدان، سید سعید شاهرخی در این پیام آورده است: بی تردید کارگران از نیروهای وفادار به نظام و انقلاب و قشر سودمند، مقتدر و مولد جامعه هستند. 

وی ادامه داد: بدون شک رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است.

به گفته وی جامعه فهیم کارگری امروز نیز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود، می‌کوشد تا با همان اراده سترگ و پرامیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در راه تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.

استاندار همدان در ادامه این پیام آورده است: اکنون نیز که شرایط شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را متاثر ساخته، اما کارگران با تلاش و ایثار خود اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود.

۲۴۸ هزار نیروی شاغل کارگری و ۵۷ هزار بازنشسته و پیشکسوت مستمری بگیر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی استان همدان قرار دارند.

نظر شما