شناسهٔ خبر: 46915684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

علی پاکزاد:

در اردوی ترکیه به نقاط ضعف تیم ریکرو پی بردیم/ ورزشکاران به 60 درصد آمادگی رسیدند

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: اردویی که به صورت مشترک در کشور ترکیه با پنج کشور اروپایی داشتیم به ما خیلی کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی پاکزاد سرمربی تیم ریکرو در مورد شرایط تیم ملی گفت: نهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی آزادی، سایت اختصاصی تیراندازی با کمان در حال برگزاری است.ورزشکاران رفته رفته به آمادگی که از لحاظ بدنی مد نظر است می‌رسند. به امید خدا روز به روز بهتر می‌شوند. الان حدود 55 تا 60 درصد آمادگی را به دست آورده‌اند.

وی افزود: اردویی که به صورت مشترک در کشور ترکیه با پنج کشور اروپایی داشتیم به ما خیلی کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و امروزه که تمرینات را داریم ادامه می‌دهیم، با توجه به ضعف‌هایی که در آن اردو داشتیم برنامه‌ریزی کرده و ادامه می‌دهیم. برنامه ما بیشتر بر این موضوع معطوف است که  کمانداران به خودباوری برسند و خودشان را قبول داشته باشند که بتوانند عملکرد تمرینات و مسابقاتشان یکنواخت و یک‌شکل شود.اگر این اتفاق بیفتد در جریان مسابقات پیش رو، بچه‌ها با آرامش عملکرد خوبی خواهند داشت.

انتهای پیام/4057/

نظر شما