شناسهٔ خبر: 46905199 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

علیزاده: پارس جنوبی یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است/ امیدوارم در ادامه فصل دچار بدشانسی نشویم

بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: پارس جنوبی یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است، اما امیدوارم در جام حذفی آن‌ها را شکست دهیم.

صاحب‌خبر -

علیرضا علیزاده، بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پیروزی‌های متوالی این تیم در لیگ برتر، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی داریم. در ۳ بازی گذشته پیروزی‌های خوبی را کسب کرده ایم و به طور کلی در سال ۱۴۰۰ خوب ظاهر شده ایم.

او در خصوص گلی که در بازی با صنعت نفت به ثمر رساند، تصریح کرد: خدا را شکر می کنم؛ زحمت بچه‌ها بود و روی ارسال خوب احمدرضا زنده روح گلزنی کردم. بچه‌ها در بازی با صنعت نفت هم‌دل بودند و امیدوارم در این فصل برای هواداران سیرجانی یادگاری خوبی بگذاریم.  

هافبک گل گهر ادامه داد: در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر بدشانس بودیم و اشتباهات داوری نیز مزید بر علت شدند اما امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ از این مشکلات به وجود نیاید و شرایط بهتری در جدول لیگ برتر پیدا کنیم.

علیزاده درباره این که شانس گل گهر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا چقدر است، عنوان کرد: برنامه ما این است که بازی به بازی پیش برویم. کار سختی داریم؛ زیرا بعضی از تیم‌ها بازی عقب افتاده دارند. در ادامه فصل باید به مصاف تیم‌های خوبی از جمله استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی  برویم.  

او در زمینه نارضایتی امیر قلعه نویی از موقعیت‌هایی که این تیم در بازی با صنعت نفت از دست داد، گفت: ما در ایجاد موقعیت خیلی خوب هستیم، اما باید با تمرکز بیشتری کار کنیم؛ زیرا در نیم فصل اول هم این اتفاقات رخ داد. بازی با صنعت نفت خیلی حساس بود و خلاف صحبت‌های امیر قلعه نویی، تیم در نیمه دوم کمی عقب رفت. با این وجود صنعت نفت تنها یک موقعیت داشت.

علیزاده در مورد بازی با پارس جنوبی در جام حذفی، اظهار داشت: جام حذفی جام شگفتی‌ها است. ما با یکی از تیم‌های خوب لیگ یک بازی داریم و امیدوارم از این مرحله عبور کنیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما