شناسهٔ خبر: 46897082 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بررسی شرایط صعود استقلال از گروه C لیگ قهرمانان آسیا: نه آسان، نه سخت

استقلال در دو بازی باقی مانده از لیگ قهرمانان آسیا با کسب حداقل 4 امتیاز صعودش را قطعی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال باید امشب و در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی برود و با توجه به وضعیتش در جدول نیاز دارد سه امتیاز بازی امروز را کسب کرده تا شرایط بهتری برای صعود پیدا کند.

4

استقلال دو بازی دیگر تا پایان دیدارهای گروه خودش در پیش دارد و با توجه به یک شکست و یک تساوی مقابل الدحیل قطر صدر جدول را به این تیم واگذار کرده و در شرایط مساوی هم قادر به ایستادن بالای آنها در جدول نیست و از همین رو کارش برای صدرنشینی سخت شده است.

شاگردان مجیدی در صورتی که نتوانند به صدر جدول گروه راه پیدا کنند، باید چشم به یکی از 3 سهمیه تیم های دوم داشته باشند که از بین 5 تیم انتخاب خواهند شد.

Captu1245re

آبی‌های پایتخت در حال حاضر شرایط صعود به دور بعد را دارند و با توجه به اینکه نسبت به رقبا به جز الهلال یک بازی کمتر دارند این فرصت برایشان فراهم است که حتی به عنوان تیم اول و یا دوم جدول نایب های گروه صعود کنند. برتری امشب استقلال مقابل الاهلی این تیم را به جایگاه نخست این جدول منتقل می‌کند و شانس بسیار بالایی در هفته پایانی برای این تیم رقم خواهد خورد.

از طرفی با توجه به حذف قطعی الشرطه در گروه استقلال بعید است بازی پایانی مقابل این تیم دردسر چندانی برای آبی ها داشته باشد و شاگردان مجیدی می‌توانند در صورت هوشیاری و فرصت سوزی نکردن روی 3 امتیاز بازی پایانی خود حساب کنند. برتری در هر دو دیدار یا حداقل کسب 4 امتیاز از دو بازی پیش رو صعود استقلال را تضمین می‌کند و کسب هر 6 امتیاز دو دیدار باقی مانده در صورت امتیاز دادن الدحیل باعث می‌شود استقلال با سهمیه تیم نخست به مرحله بعد صعود کند.

به هر حال بازی امشب مقابل الاهلی بسیار تعیین کننده خواهد بود.

نظر شما