شناسهٔ خبر: 46885560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گل محمدی: لیاقت پرسپولیس زدن یک گل به الوحده امارات بود/ برای صدرنشینی باید الریان را ببریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر تیم الوحده امارات توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست تیمش برابر تیم الوحده امارات اظهار کرد: نیمه اول را خیلی بد شروع کردیم و حریف با پرس، خیلی خوب بازی را بسته بود. در مجموع نیمه خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم گردش توپ داشته باشیم.

او افزود: در نیمه دوم بازی یک طرفه شده بود. موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آن‌ها استفاده نکردیم و در نهایت ۳  امتیاز را از دست دادیم. می‌توانست بازی دست کم مساوی شود. به تیم الوحده تبریک می‌گویم، زیرا با انرژی خوبی بازی و خیلی قوی کار را شروع کرد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نیمه دوم متفاوت بود و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حداقل لیاقت ما زدن یک گل بود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

گل محمدی ادامه داد: الوحده تیم منسجمی است  که دفاع تیمی را خیلی خوب انجام می‌دهد. امروز هم به دلیل بد شروع کردن بازی تنبیه شدیم و نتوانستیم مسابقه را به کنترل خودمان در بیاوریم.

اعتقادی به شانس در فوتبال ندارم 

او درباره اینکه بدشانسی علت گل نشدن موقعیت‌های پرسپولیس بود، گفت: اعتقادی به بدشانسی در فوتبال ندارم. تیمی که برای زدن ضربه نهایی و گلزنی تمرکز داشته باشد به آن می‌رسد. ما تمرکز نداشتیم و بی دقت بودیم. به همین دلیل موقعیت‌هایی را که با زحمت به دست می‌آوردیم خیلی راحت از دست می‌دادیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال صدرنشینی پرسپولیس بیان کرد:  فقط یک راه برای صعود به عنوان تیم اول داریم و آن هم بردن تیم الریان است. باید تمام تمرکز و انرژی خود را برای بردن الریانبازی به کار بگیریم، زیرا راه دیگری برای صدرنشینی وجود ندارد.

گل محمدی درباره درگذشت حمید جاسمیان گفت: در ایران مرد بزرگی را از دست دادیم. جاسمیان از مردان بزرگ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بود. همین جا به همه مردم ایران، جامعه فوتبال و خانواده محترم جاسمیان تسلیت می‌گویم. انشاالله روحش در آرامش باشد. همه از صمیم قلب ناراحت هستیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما