شناسهٔ خبر: 46872699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نیک بین:

برای جلب مشارکت به قول هایی که دادیم عمل کنیم

پدرام خسروانی

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، عنوان کرد: ما باید به قول هایی که دادیم عمل کنیم تا مردم هم متقابلا به حاکمیت اعتماد داشته باشند.

صاحب‌خبر -

جواد نیک بین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: این حضور و مشارکت مردم به معنای اقتدار نظام و به معنای تایید حاکمیت است‌ و خود بیانگر پاییندی به آرمان های انقلاب می باشد، مردم با حضور و مشارکت خود در انتخابات می گویند ما پای خون شهدا ایستاده ایم و به یاوه گویی های آمریکا و رژیم صهیونیستی یک نه بزرگ می گوییم، پس این امر بسیار حائز اهمیت است، حضور اجتماعی و سیاسی مردم در هر کشوری دارای اهمیت ویژه ای می باشد و صرفا مختص به کشور ما نیست.

نماینده مردم کاشمر در مجلس در خصوص اینکه چگونه می توان انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات را برانگیخت؟ گفت: ما باید به قول هایی که دادیم عمل کنیم، مجلس، دولت، قوه قضاییه و به صورت کلی حاکمیت باید به فراهم ساختن مسائلی چون رفاه، معیشت و امنیت برای مردم توجه لازم را داشته باشند تا مردم هم متقابلا نسبت به حاکمیت اعتماد داشته و پای آرمان های آن حاکمیت بایستند.

وی اضافه کرد: معتقدم کشور در این چهل ساله دوم در حوزه عمل به یک تغییر اساسی نیاز دارد، اگر تغییر اساسی حداقل در تیم، برنامه ها و شعارهای هرکدام از کاندیداها احساس شود و مردم شاهد آن باشند حتما در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام

نظر شما