شناسهٔ خبر: 46858935 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حماس:

موشک‌ها را برای هدف‌گیری تأسیسات حیاتی صهیونیست‌ها آماده کنید

حماس در واکنش به اتفاقات قدس بیانیه‌ای چند بندی صادر و از گروه‌های مقاومت در نوار غزه خواست، دست به ماشه باشند و موشک‌هایشان را آماده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، قدس اشغالی چند شبی است که شاهد درگیری‌های شدید میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی است و تا کنون ده‌ها فلسطینی در این درگیری‌ها مجروح شده‌اند.

جنبش حماس در همین ارتباط بیانیه‌ای رسمی صادر و بر موارد زیر تأکید کرد:

به همبستگی و وحدت بیشتر میان تمامی گروه‌ها و فعالیت‌های مردمی در میدان و تسریع در روند تشکیل فرماندهی میدانی واحد فرا می‌خوانیم.

به تجمع در بخش قدیمی قدس و اصرار بر ادای نماز در مسجدالاقصی و صحن‌های آن بویژه نماز صبح، عشا و نماز تراویح فرامی‌خوانیم.

فلسطینی‌های ساکن شهر‌های کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به رفتن به مسجدالاقصی و ادای نماز در برابر ایست‌های صهیونیستی که مانع از ورود به قدس می‎شوند، فرا میخوانیم.

خواستار تسریع در روند تشکیل کمیته‌های مراقبت شبانه در تمامی فلسطین هستیم و نسبت به جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست در روستا‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی هشدار می‎دهیم.

به تظاهرات شبانه در محله‌های صهیونیستی و مناطق نزدیک شهرک‌های صهیونیست‌نشین فرامی‌خوانیم تا متجاوزان بهای سنگینی برای تجاوزات خود بدهند.

از مقاومت قهرمان در نوار غزه می‌خواهیم که دست خود را بر روی ماشه نگه دارد و موشک‌هایش را برای هدف‌گیری پناهگاه‌های دشمن و تأسیسات نظامی و حیاتی آن آماده کند.

ملت فلسطین در داخل و خارج و نیز امت عربی و اسلامی را به اعلام همبستگی با خیزش قدس با تمام ابزار‌ها فرامی‌خوانیم تا به دشمن صهیونیستی ثابت کنند که اهالی قدس در میدان تنها نیستند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما