شناسهٔ خبر: 46855456 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

پیام های عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی: او جان من است+ فیلم و عکس

در چند روز گذشته تصاویری از نوید محمد زاده و فرشته حسینی که هردو از بازیگران مطرح کشورمان هستند منتشر شد در فضای مجازی جنجالی شده است در ادامه پیام های عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی را مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ در چند روز گذشته تصاویری از نوید محمد زاده و فرشته حسینی که هردو از بازیگران مطرح کشورمان هستند منتشر شد در فضای مجازی جنجالی شده است در ادامه پیام های عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی را مشاهده کنید.

 

 

در حالى كه طى روزهاى اخير تصاويرى از محمد نويدزاده و فرشته حسينى به واسطه لباس هاى مشابه خبرساز شده بود، «نوید محمدزاده» در ویدئویی مشترک و عاشقانه كه از خود و «فرشته حسینی» منتشر کرده، این هنرپیشه زن سرشناس سینمای ایران را «جان خود» نامیده و تولدش را تبریک گفته است.

 

پیام های عاشقانه نوید محمدزاده و فرشته حسینی: او جان من است+ فیلم و عکس

نوید محمدزاده با انتشار فیلمی همراه با فرشته حسینی نوشت: جانمی جان افغان بخوام بگم استی. کوردی بخوام بگم گیانمی گیان. تولدت مبارک می‌دونم ۶امی از الان مبارک.

 

 

<div id="video-display-embed-code_262526" ><script type="text/JavaScript" src="https://rahbordemoaser.ir/fa/news/play/embed/85174/262526?width=400&height=300"></script></div>

 

 

پس از اين اتفاق فرشته حسينى نيز اينگونه پاسخ نويد محمد زاده را داد:

 

نظر شما