شناسهٔ خبر: 46834183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز:

استاندار خوزستان هر چه سریعتر کالاهای اساسی استان را تأمین کند

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در نامه‌اى خطاب به استاندار خوزستان نوشت: درخواست جدی خود را جهت تأمین هرچه سریعتر کالا‌های اساسی در خوزستان اعلام می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در نامه اى خطاب به سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان نوشت: درخواست جدی خود را جهت تأمین هرچه سریعتر کالا‌های اساسی در خوزستان اعلام می‌کنیم و در صورت عدم اصلاح رویه، جنبش دانشجویی به وظیفه انقلابی خود مبنی بر دادخواهی مردم مظلوم خوزستان عمل خواهد کرد.

در این نامه آمده است:
همانگونه که مستحضر هستید مدتی است که مردم شریف استان مظلوم خوزستان با بحران کمبود کالا‌های اساسی نظیر مرغ، روغن و شکر دست و پنجه نرم می‌کنند. بحرانی که اکنون در ماه مبارک رمضان به اوج خود رسیده است و علاوه بر تأثیر آن با ایجاد صف‌های طولانی در افزایش ابتلاء به ویروس منحوس کرونا، موجب نارضایتی عمومی و دلسردی مردمی در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است.

جناب آقای استاندار! شرایط موجود نشان از سوءمدیریت در حوزه تأمین و توزیع کالا‌های اساسی دارد که مسلما هرگونه ترک فعل و عدم مدیریت صحیح که منجر به نابسامانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم شده باشد بخشودنی نیست.

در ضمن درخواست جدی خود را جهت تأمین هرچه سریعتر کالا‌های اساسی اعلام داشته و در صورت عدم اصلاح رویه، جنبش دانشجویی به وظیفه انقلابی خود مبنی بر دادخواهی مردم مظلوم خوزستان عمل خواهد کرد.

و در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز آمادگی خود را جهت برگزاری جلسه‌ای در این خصوص و استماع توضیحات حضرتعالی و اعلام آمادگی جهت کمک به خدمت گزاران انقلاب با حضور دیگر تشکل‌های دانشجویی اعلام می‌نماید و منتظر پاسخگویی مسئولانه جنابعالی می‌باشد.

 

//

نظر شما