شناسهٔ خبر: 46827329 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

بارش پراکنده باران برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی طی امروز و فردا برای برخی استان‌های کشور رگبار پراکنده، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، براساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز در شرق گیلان، استان مازندران، خراسان شمالی، شرق زنجان، استان مرکزی، برخی نقاط اصفهان، ارتفاعات غرب و جنوب یزد، کرمان و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز در قزوین، تهران، البرز و سمنان رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا در سواحل خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات غرب و شرق اصفهان، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و دامنه ها و ارتفاعات قزوین، البرز، تهران و سمنان همچنین برخی مناطق اصفهان، بارش پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.
 
 روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در برخی نقاط جنوب و جنوب شرق کشور به ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات و در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.
 
 
به تدریج از شنبه تا سه‌شنبه ۶ تا ۱۲ درجه افزایش دما در سواحل دریای خزر را شاهد خواهیم بود.
 
روزهای دوشنبه و سه شنبه سرعت وزش باد در غرب و شمال غرب کشور افزایش خواهد یافت.
 
چهارشنبه فعالیت بارشی در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و شرق کشور و پنجشنبه در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از جنوب شرق کشور است.
 
آسمان تهران امروز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال باد شدید پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در پایتخت ۲۹ و ۲۲ درجه خواهد بود.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما