شناسهٔ خبر: 46823793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پورموسوی: ماساژور گل گهر به اسطوره فوتبال خوزستان و ایران بی احترامی کرد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت: فوتبال نادری در بحث نتیجه گیری بود و فکر می‌کنم ما حداقل استحقاق کسب یک امتیاز را داشتیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و بازی را باختیم.بازیکنانم تمام مواردی که گفتیم را در زمین اجرا کردند.

پورموسوی در ادامه گفت: کاظمی قضاوت خوبی داشت، اما دقیقه ۹۳ یک صحنه مشکوک درون محوطه جریمه گل گهر اتفاق افتاد. اگر تصمیم داور درست بود، به کاظمی و همکارانش خسته نباشید می‌گویم. پس از مسابقه ماساژور تیم گل گهر به اسطوره فوتبال خوزستان و ایران بی احترامی کرد و من به نوبه خودم از فیروزی عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم باشگاه گل گهر با آن شخص برخورد کند.

بیشتر بخوانید

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد نیمکت نشینی طالب ریکانی اظهار داشت: با توجه به شرایط بازیکنانم تعویض‌ها و ترکیب تیم را انتخاب می‌کنم. بدون ترس و نگرانی به بازیکنان جوان هم در ابتدا و هم در اواخر بازی‌ها میدان می‌دهیم، اما امروز تشخیص دادیم که در نیمه دوم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. باشگاه نفت آبادان به داشتن چنین جوانانی افتخار می‌کند. پیش از این بازی هم طالب ریکانی مصدوم شده بود و در نیمه دوم از او استفاده کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما