شناسهٔ خبر: 46815027 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس – گوا هند | شاگردان یحیی به دنبال قهرمانی

صاحب‌خبر -

شفقنا – تیم های گوا هند و پرسپولیس ایران در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فاتوردا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شفقنا ورزشی بازی پرسپولیس و گوا امشب جمعه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می شود.

پرسپولیس در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی هند با تیم‌های گوا، الریان قطر و الوحده امارات همگروه است.

پرسپولیس مصدومی برای بازی با گوای هند ندارد. سرخ‌ها برای مسابقه فردا شب محرومی ندارند و مصدومیت جزئی سید جلال حسینی هم برطرف شده و این بازیکن می‌تواند در بازی برگشت برابر گوای هند به زمین مسابقه برود.

البته عالیشاه یک کارت زرد دارد و در صورتی که کارت دیگری بگیرد از بازی بعد محروم می‌شود.

در این بازی گوا که میزبان گروه است، میزبان مسابقه نیز تلقی می‌شود. براین اساس آن‌ها با لباس اصلی خود یعنی پیراهن و شورت نارنجی و جوراب سفید بازی خواهند کرد و دروازه‌بان این تیم پیراهن آبی روشن به تن خواهد داشت.

بازیکنان پرسپولیس هم یک دست مشکی‌پوش خواهند بود و دروازه‌بان نماینده کشورمان، پیراهن سبز به تن می‌کند.

ذخیره‌های پرسپولیس ایران و گوای هند نیز به ترتیب کاورهای طلایی و نقره‌ای خواهند داشت.

بازی قبلی با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید. پرسپولیس ایران با ۹ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد.

فرشاد فرجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس دیشب وارد امارات ‌شد و از آنجا با پروازی دیگر به سمت بمبئی هند حرکت ‌کرد. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، فرجی حدود ساعت ۷ صبح روز جمعه  به اردوی پرسپولیس در هتل ITC جزیره گوا اضافه می‌شود.

گزارشگر بازی  برگشت دو تیم پرسپولیس و گوای هند  از سری مسابقات جام باشگاه های آسیا مشخص شد. جواد خیابانی این بازی را فردا جمعه  ساعت ۲۱/۳۰ دقیقه در شبکه سه سیما گزارش می کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گوا:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر

نظر شما