شناسهٔ خبر: 68216802 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مشکل پرسپولیس در دفاع چپ مشخص شد

پرسپولیس در بازی با ذوب آهن از دو بازیکن به عنوان دفاع چپ استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ ۲۴ روز قبل به مصاف تیم ذوب آهن رفت و درنهایت با تساوی یک بر یک ورزشگاه امام خمینی شهر اراک را ترک کرد.

نکته فنی قابل توجه در ترکیب پرسپولیس به همان منطقه چپ خط دفاعی برمی‌گشت که پرسپولیس با فروش عبدالکریم حسن در این منطقه از زمین دچار مشکل شده است.

سرخ پوشان روز قبل طبق پیش بینی های قبلی از وحید امیری در دفاع چپ بهره گرفتند. امیری اگرچه در این پست عملکرد متوسطی داشت اما هرچه از زمان بازی گذشت با توجه به دوندگی زیادی که یک دفاع چپ باید داشته باشد از توان بدنی امیری باتجربه کم شد و کار به جایی رسید که گاریدو چاره ای پیدا نکرد جز این که ایوب العمود دفاع راست تخصصی خود را به دفاع چپ بفرستد و از یعقوب براجعه مدافع چپ جوان خود در پست دفاع چپ بهره ببرد.

تعویضی که عملا باعث شد تا ضرب حملات پرسپولیس در هر دو منطقه کم شود. این‌گونه که نه ایوب توانست از منطقه چپ مثل پست تخصصی‌اش نفوذ کند و نه براجعه جوان در اولین بازی خود در ترکیب پرسپولیس انتظارات را برآورده کرد.

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا ضعف پرسپولیس در منطقه چپ خط دفاعی عیان شود و حال با توجه به این موضوع باید دید رضا درویش چه راهکاری برای حل این نقطع ضغف بزرگ خواهد داشت و می‌تواند طی چند روز آینده بازیکن جدیدی را در این پست جذب کند یا نه.

هرچند بعید است تا بازی با تراکتور اتفاق خاصی رخ دهد و وحید امیری در بازی با تراکتور در هفته دوم نیز باز به عنوان دفاع چپ بازی خواهد کرد.

نظر شما