شناسهٔ خبر: 46812357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعداد شعب انتخابات در آذربایجان شرقی ۱۶ درصد افزایش دارد

رئیس شورای اطلاع رسانی و ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت:تعداد شعب اخذ رای انتخابات در این استان با رویکرد پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی ۱۶درصد نسبت به دوره قبل افزایش‌دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علیار راستگو رئیس شورای اطلاع رسانی و ستاد انتخابات آذربایجان شرقی  گفت:در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای آذربایجان شرقی نیز تعداد نامزد‌های ثبت نام شده نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است و نزدیک ۸۰هزار نفر در استان برای برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات همکاری می‌کنند.

او با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات افزود: قدرت چانه زنی کشورمان در سازمان ملل و مجامع بین المللی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقویت می‌شود، ضمن اینکه تامین منافع ملی نیز وظیفه مشترک مردم و مسوولان است که با شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو در خرداد ماه امسال بیش از پیش میسر می‌شود.

او همچنین با ابراز نگرانی از احتمال افزایش فوتی‌های کرونایی در آذربایجان شرقی و ضرورت پرهیز از دورهمی هاگفت: در هفته‌های قبل روزانه چهار تا پنج فوتی داشتیم که اکنون افزایش یافته و یک هزار و ۶۰۰ بیمار کرونایی نیز در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی بستری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما