شناسهٔ خبر: 46794247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

AFC بازیکن اخراجی الشرطه را نقره داغ کرد؛ به نام استقلال به کام دیگران

تهران- ایرنا- بازیکن اخراجی تیم الشرطه عراق در دیدار برابر استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) با جریمه نقدی و محرومیت مواجه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «حسام کاظم» بازیکن باشگاه الشرطه عراق در جریان دیدار این تیم برابر استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم، به دلیل اتکاب خطا روی «فرشید اسماعیلی» که از سوی داور عمدی شناخته شد، با کارت قرمز داور دیدار مواجه شد.

اعتراض تند این بازیکن نسبت تصمیم داور برای چندین دقیقه وقت بازی را گرفت و سرانجام با مداخله کادرفنی زمین بازی را ترک کرد.

 و حالا ای‌اف‌سی در تازه‌ترین احکام انضباطی خود در لیگ قهرمانان، حسام کاظم را به دلیل نقض جدی مقررات انضباطی سه جلسه از همراهی الشرطه محروم و وی را به پرداخت دو هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

این بازیکن سه دیدار آتی الشرطه از جمله دو دیدار برابر الاهلی و یک دیدار برابر الدحیل را از دست خواهد داد.

تیم فوتبال استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به همراه الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر برای صعود به مرحله حذفی مبارزه می‌کند.

استقلالی‌ها که دو دیدار ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و هم اکنون با ۶ امتیاز صدرنشین گروه هستند، امشب(چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در عربستان به مصاف الدحیل خواهند رفت.

نظر شما