شناسهٔ خبر: 46786584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی‌های جهانی شرکت‌ها در یونان به تعویق افتاد

تهران - ایرنا- تاریخ برگزاری بازی‌های جهانی شرکت‌ها در یونان به تعویق افتاد. این بازی‌ها روزهای ۱۴ تا ۱۸ مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از فدراسیون کارگری، در متن نامه ارسالی رئیس فدراسیون جهانی ورزش آمده است: پیرو نامه مورخ ۱۱ آوریل در رابطه با نظرسنجی تعویق بازی‌های جهانی ورزش شرکت‌ها؛ با توجه به نظرات ارسالی اعضا فدراسیون جهانی نهایتاً تصمیم به تعویق رقابت‌ها به بعد از تابستان کرد.

با توجه به نگرانی‌ها، پیشنهادات و درخواست‌های اعضا، فدراسیون جهانی از سازمان برگزار کننده یونانی تقاضا کرد تا از روزهای قبل بر روی احتمال اجرائی شدن «پلن بی» کار کند.

حتی اگر امکان بهبود شرایط در هفته‌های آتی ممکن بود و متخصصین امر بهبود شرایط را پیش‌بینی می‌کردند، ۲ ماه مانده به برگزاری مسابقات یک عدم قطعیت وجود دارد. نگرانی‌ها، تاخیر در واکسیناسیون در برخی کشورها، امکان برگزاری مسابقات حتی با وجود تلاش بی‌وقفه سازمان برگزارکننده در هفته‌های اخیر در راستای برگزاری یک رخداد امن و حضور حداکثری شرکت کنندگان را سلب خواهد کرد.

با توجه به شرایط بین‌المللی و درخواست‌های ارسالی، فدراسیون جهانی ملزم به اجرای «پلن بی»  شد و موفقیت در برگزاری چنین رخدادی لزوما به معنی برگزاری بی عیب و نقص آن نبوده بلکه حضور چشمگیر شرکت کنندگان نیز حائز اهمیت بوده و در همین راستا تصمیمی اتخاذ شد تا مسابقات به بعد از تابستان به تعویق بیفتد.

نظر شما