شناسهٔ خبر: 46785806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال؛

کار سخت کوثر در قلعه عقاب‌ها / شیرازی‌ها برای ماندن در لیگ برتر فوتسال تلاش می‌کنند

هفته سوم از مرحله پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال، فردا با برگزاری ۲ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم از مرحله پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۲ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۲۲ در شهر‌های شیراز و ساری پیگیری می‌شود. در هفته دوم این رقابت‌ها تیم اهورای بهبهان موفق شد با عبور از سد شهروند ساری به پیروزی با ارزشی دست پیدا کند. دیدار تیم‌های بازار‌های روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز هم با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید.

تا پایان هفته دوم رقابت‌های پلی آف بازنده‌های لیگ برتر، تیم‌های فوتسال شهروند ساری و اهورای بهبهان هر کدام با ۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول جای گرفته اند.

بیشتر بخوانید

برنامه بازی‌های هفته سوم پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

شهروند ساری - کوثر اصفهان/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

در اولین مسابقه از هفته سوم مرحله پلی آف بازنده‌های لیگ برتر فوتسال، فردا تیم‌های شهروند ساری و بازار‌های روز کوثر اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی شهروند و در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود. ساروی‌ها هفته گذشته برابر تیم اهورای بهبهان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند و فردا برای جبران آن نتیجه با تمام توان به مصاف نماینده اصفهان خواهند رفت.

تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان هم هفته گذشته به مصاف ایمان شیراز رفت و در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند. شهروند ساری تا پایان هفته دوم مسابقات پلی آف بازنده‌های لیگ برتر با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم کوثر اصفهان هم با یک امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

ایمان شیراز - اهورای بهبهان/ سالن شهید ابوالفتحی شیراز

در دومین و آخرین بازی این هفته، فردا ۲ تیم ایمان شیراز و اهورای بهبهان رو به روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این دیدار به میزبانی ایمان و در سالن خالی از تماشاگر شهید ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود. ایمان شیراز در بازی گذشته خود مهمان تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان بود و در پایان این دیدار جذاب و تماشایی هر ۲ تیم به تساوی ۳ - ۳ رضایت دادند. ایمان شیراز با این تساوی یک امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به کوثر اصفهان در رده چهارم قرار دارد. ایمان شیراز برای آن که به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط نکند، فردا با تمام قوا به مصاف اهورای بهبهان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

تیم فوتسال اهورای بهبهان هم در بازی هفته گذشته خود موفق شد دست به کار بزرگی بزند و شهروند ساری را با یک گل شکست دهد. اهورا با این پیروزی ۳ امتیازی شد و در رده دوم جدول مسابقات پلی آف بازنده‌های لیگ برتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما