شناسهٔ خبر: 46785385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دادستان ایلام سریع‌تر به کیفرخواست شهردار رسیدگى کند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ایلام در پی صدور کیفرخواست شهردار ایلام در بیانیه‌اى نوشت: جنبش دانشجویی استان از دادستان ایلام تقاضا دارد با رسیدگی قضایی به کیفرخواست مذکور در اسرع وقت از بروز حواشى احتمالی جلوگیری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام در پی صدور کیفرخواست شهردار ایلام بیانیه اى صادر کرد و نوشت: جنبش دانشجویی استان از دادستان ایلام تقاضا دارد با رسیدگی قضایی به کیفرخواست مذکور در اسرع وقت از بروز حواشى احتمالی جلوگیری نماید. همچنین جناب شهردار باید طی رویه‌های قانونی در برابر مردم فهیم ایلام، اتهامات مطروحه را پاسخ داده و با پرهیز از فضاسازی هیجانی، سوءاستفاده شایعه پردازان را خنثی نماید.

در این بیانیه آمده است:

در پی صدور کیفرخواست برای شهردار ایلام به اتهام تصرف غیرقانونی، اهمال در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع بیت‌المال و تدلیس در انجام معامله دولتی، ذکر چند نکته خدمت مردم شریف ایلام لازم و ضروری است:

مسئولیت داشتن در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصتی است که در صورت عمل به وظایف و خدمت کردن به مردم، موجب سعادت و در صورت کم کاری به خسران و گمراهی بدل می‌گردد، لذا تقبل جایگاه مسئولیتی به معنای پذیرش حساسیت‌ها و سنگینی مأموریت‌ها است. کسی که در این عرصه به وظایف قانونی و شرعی خود عمل نموده منتی بر مردم ندارد و کسی که از انجام وظایف مربوطه سر باز زند باید در برابر خداوند، قانون اساسی نظام مقدس و مردم ایران پاسخگو باشد.

جنبش دانشجویی استان ایلام از دادستان محترم تقاضا دارد با رسیدگی قضایی به کیفرخواست مذکور در اسرع وقت از بروز حواشى احتمالی جلوگیری نماید. همچنین جناب شهردار باید طی رویه‌های قانونی در برابر مردم فهیم ایلام، اتهامات مطروحه را پاسخ داده و با پرهیز از فضاسازی هیجانی، سوءاستفاده شایعه پردازان را خنثی نماید.

نظر شما