شناسهٔ خبر: 46769120 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دغدغه روز/

برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در روزهای کرونایی

مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان درباره برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم در روزهای کرونایی در قالب یک بسته ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  با شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مراکز آموزشی، دست اندرکاران نظام آموزش و پرورش  خود را موظف دیدند تا با استفاده از نرم افزارها و ابزارهای مختلف جریان آموزش را از طریق فضای مجازی دنبال کنند.

کادر آموزش و دانش آموزان با ایجاد یک محیط آموزشی آنلاین در میانه یک بحران بزرگ جهانی ، امکان یادگیری از راه دور را در محیطی امن و سالم ایجاد می نماید. بدون استفاده از سیستم آموزش آنلاین ، فرآیند آموزش در دوران کرونا باید متوقف می گردید. استفاده از این سیستم سبب حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان شده است.

ولی متاسفانه آموزش و پرورش مبنا بر تصمیمی از برگزاری حضوری امتحانات نهایی  پایه نهم و دوازدهم خبر داده ، که  این موضوع باعث گلایه والدین و دانش‌آموزان شده است.

پیام شهروندخبرنگار 

امتحان نوبت دوم پایه نهم

لطفا امتحان هارا حضوری نکنید کرونا انگلیسی خطر ناک است معلم ها خوب درس نمیدن شاد کنده معلم بیشتر موقع حاضر نمی شود ما چگونه به بچه ها درس بدیم خانه داری کنیم سر کار بریم چکار کنیم لطفا رسیدگی کنید

امتحان نوبت دوم نهم

لطفا امتحان ها حضوری بر گزار نشن چون هم ویروس کرونا هست هم معلما مدرسمون در س نمیدن پایه نهم با پایه های دیگه فرق نداره ما هم ادمیم

خواهش می کنیم در باره امتحان نهایی پایه دوازدهم تجدید نظر بفرمائید چون آموزش از اول سال مجازی و دانش آموزان با افت بسیاری مواجه خواهند شد و براشون بسیار سخت خواهد . نظر ما و همکاران ما بر این است که امتحانات به صورت غیر حضوری برگزار شود .

خواهش می کنیم شرایط بچه ها رو درک کنید .

یک خواهش داشتم الان پایه هاے دوازدهم ونهم که قراره حضوری امتحان بدهند به نظر من وخیلے از همکاران و والدین کاری بسیار نادرست مے باشد ، چون خودتان هم در جریان هستید که  کلاسها غیر حضورے بوده واگر امتحان حضورے برگزار بشه طبیعتن دانش آموزان خیلے متضرر شده و افت تحصیلے ش خواهیم داشت بهتر هست امتحانات نهایے هم غیر حضورے باشه وطبق همون سنجش شود ممنون

امتحانات نهایی نهم و دوازدهم

من به عنوان یک اولیا نمی خوام فرزندم را در این شرایط سخت کرونا به مدرسه بفرستم لطفا پیگیری کنید این کار درست نیست که من فرزنده خود را با ترس به مدرسه برای امتحاناتش بفرستم لطفا رسیدگی کنید.

امتحانات

زمانی که در کل سال تمامیه دروس را به صورت آنلاین درس می‌دهند مشکل چیه که می خواهند امتحانات را به صورت حضوری بگیرن آیا نباید به همون صورت آنلاین بگیرند؟

سلاموخداقوت ببخشیداگه امکان داره حذفیات امتحان نهایی و روزهای امتحانات را در کانالاطلاع رسانی کنید

باتشکر

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما