شناسهٔ خبر: 46759494 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت براساس رتبه حاصل از ارزیابی است | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: براساس مصوبه ۲۸۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، توزیع خدمات در بین دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی بر اساس نتایج ارزیابی و رتبه بندی الکترونیکی دفاتر انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، لادن مهدوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان این استان در بیست و ششمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان و نخستین جلسه این کارگروه در سال 1400، با اشاره به موج چهارم همه‌گیری کرونا در کشور، ضمن تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در دفاتر پیشخوان، گفت: با توجه به برون سپاری خدمات دستگاه های دولتی و خصوصی و افزایش مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جهت حفظ سلامتی متصدیان دفاتر و مراجعین دریافت خدمت، بیش از پیش ضروری است.
مهدوی با تاکید بر ضرورت تکمیل اطلاعات در سامانه جامع و برخط ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، افزود: با راه اندازی این سامانه، رتبه بندی دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و مقرر است رتبه کسب شده در این ارزیابی، مبنای واگذاری خدمات دستگاهها به دفاتر پیشخوان باشد.
وی افزود: مرحله دوم ارزیابی دفاتر از ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت می‌بایست ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ یاد شده، با مراجعه به آدرس اینترنتی www.CRA.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود را در سامانه اقدام کنند.
بازنگری ساعات کاری دفاتر با توجه به شرایط استان مرکزی از نظر رنگ بندی کرونایی از دیگر مواردی بررسی شده در بیست و ششمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان بود و بر این اساس مقرر شد، ساعت کاری دفاتر از آغاز اردیبهشت ماه و به مدت 10 روز، از ساعت 8  لغایت 14 بوده و تنها برخی از دفاتر بر اساس لیست اعلامی  انجمن دفاتر پیشخوان دولت موظف هستند در ساعات بعدازظهر فعالیت کنند.

نظر شما