شناسهٔ خبر: 46755740 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

مدیران عامل "شستا و امین" اعلام کردند:

شرایط عرضه اوراق۱۰۰۰ میلیاردی سرمایه‌ گذاری صبا تامین برای حمایت از سهام

مدیران عامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی و تامین سرمایه امین درباره انتشار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی اوراق اجاره سرمایه‌ گذاری صبا تامین به شیوه‌ای تازه توضیحاتی دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد رضوانی‌فر از انتشار نخستین اوراق اجاره با هدف حمایت از بازار سرمایه و در چارچوب تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری ها و هلدینگ‌ها توسط سرمایه‌ گذاری صبا تامین با ۱۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت:  این اوراق با سر رسید چهار ساله و فاقد ضامن بوده که با تکیه بر رتبه اعتباری منتشر شده است. نرخ اوراق ۱۸ درصد سالانه تا سررسید، پرداخت هر ۶ ماه یکبار از تاریخ انتشار و مدت اوراق ۴۸ ماه است.

وی ادامه داد: کارگزاری صباتامین عامل فروش و تامین سرمایه امین متعهد پذیره نویسی این اوراق هستند و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز نیز بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارد.

همچنین سلمان خادم‌الملّه مدیرعامل تامین سرمایه امین با اشاره تصمیم جدید سازمان بورس مبنی بر ورود منابع جدید مالی به بازار سرمایه از پذیره نویسی اوراق اجاره صبا تامین به مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: پذیره‌نویسی این اوراق بر مبنای سهام شرکت ملی مس از ۲۸ فروردین شروع و به مدت سه روز ادامه یافت.

وی افزود: این اوراق فاقد ضامن بوده و از طریق رتبه بندی اعتباری منتشر شد. نرخ اوراق ۱۸ درصد سالانه با پرداخت‌های شش ماه یکبار از تاریخ انتشار و دوره اوراق نیز ۴ ساله است که عرضه این اوراق با تعهد پذیره‌نویسی تامین سرمایه امین در ۳۰ فروردین با موفقیت انجام شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما