شناسهٔ خبر: 46748079 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه های انتخاباتی رادیو پیام و آوا/ تولید 3940 دقیقه برنامه

مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا از تدارک ویژه برنامه های انتخاباتی خبر داد و گفت: در مجموع تا زمان برگزاری انتخابات ۳۹۴۰ دقیقه برنامه تولید و پخش خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حل مشکلات داخلی و بین‌المللی ازاهمیت بالایی برخورداراست. بنابراین برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: رادیو پیام و رادیو آوا بعنوان دو رسانه شنیداری مقبول و پرطرفدار جامعه با تولید و پخش ویژه برنامه های انتخاباتی با هدف برگزاری انتخابات با شکوه از هموطنان دعوت به مشارکت حداکثری می کند.

مدیر رادیو پیام افزود: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با برنامه های متنوعی از قبیل هر رای یک پیام، ایستگاه انتخابات، دعوت، نسخه اصلی، پیام ولایت، روزخوب خبرخوب، روز شمار انتخابات، پیام مردم و پخش موسیقی و ترانه های ملی و میهنی با هموطنان در سراسر ایران اسلامی به استقبال انتخابات می رود.

ملازاده در ادامه گفت: رادیو پیام و رادیو آوا در مجموع تا زمان برگزاری انتخابات با تولید و پخش 3940 دقیقه برنامه به صورت روتین  برای مشارکت حداکثری و پرشور هموطنان در انتخابات  تهیه و تدارک دیده است.

وی اظهارداشت: همچنین فضای مجازی رادیوهای پیام و آوا همسو با شبکه ضمن اطلاع رسانی لازم ارتباط و تعامل سازنده با مخاطبانش خواهند داشت.

ملازاده در پایان گفت: رادیو تصویری پیام و آوا نیز در این ایام با تهیه و پخش اسلایدهای مختلف اطلاع رسانی با موضوع انتخابات تعامل سازنده با مخاطبان در سراسر کشور دارد شنوندگان برنامه های رادیو پیام و رادیو آوا و همچنین بیندگان محترم رادیو تصویری پیام و آوا می توانند با تعامل بیشتر با این دو رادیو تصایر مرتبط را برای پخش با نام و تصویر خودشان از طریق درگاه های ارتباطی شبکه ارسال و از رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما