شناسهٔ خبر: 46740562 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

ارتش یکی از مردمی ترین نیروها در کشور است

سردار کریمی گفت: ارتش یکی از مردمی ترین و خدومترین نیروها در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، گفت: ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش یکی از ابتکارات حضرت امام(ره) در راستای گرامیداشت و زنده نگه داشتن شهدای ارتش و تجلیل از مجاهدت های ارتشیان غیور ایران اسلامی است.

 

فرماندده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: عناوین «ارتش حزب الله» و «ارتش متدین» که توسط حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری برای ارتش ایران اسلامی به کار برده شده همچون مدالی پرافتخار در کارنامه آنها ثبت شده و نشان از حضور معنادار و عملی آنها در صحنه های نبرد است.

 

وی با بیان اینکه ارتش همواره در تحقق شعار راهبردی خود «ارتش فدای ملت» صادق بوده است، ادامه داد: امروز به برکت مکتب حضرت امام(ره) که برگرفته از مکتب عاشورا است ارتش ایران اسلامی انقلابی و کارآمد است و به عنوان یکی از عناصر قدرت ملی در طول این ۴۲ سال عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته است.

 

این مقام مسئول ارتش را یکی از مردمی ترین نیروها در کشور دانست و افزود: به برکت وجود بدنه مومن، انقلابی و غیرتمند امروز ارتش، یکی از مردمی ترین نیروها در کشور است که در همه عرصه ها در کنار مردم نقش آفرینی می کند.

 

سردار کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی مکتبی و متکی به ارزش های اسلامی است و غیور مردان ارتش با تاسی از سپهبد شهید صیاد شیرازی و شهدای والامقام ارتش در مسیر ارزش های دینی و اسلامی گام بر می دارند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دارای دانش، تجربه، روحیه جهادی، توانایی بالا، متدین و کارآمد است و این مهم را بار ها و بارها در صحنه ها مختلف نشان داده است.

 

وی به توطئه های همیشگی دشمنان اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه در برابر فتنه های دشمنان ایستاده است و با شجاعت از کیان اسلام و انقلاب اسلامی پاسداری می کند.

 

سردار به اتحاد و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: امروز اتحاد و انسجام نیروهای مسلح کشور برای رفع توطئه ها و فتنه ها موجب عصبانیت دشمنان شده و وحدت همه جانبه ارتش و سپاه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی موجب دلگرمی دوستان و علاقمندان به ایران اسلامی شده است.

پایان پیام/177

نظر شما