شناسهٔ خبر: 46735360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برتری یک نیمه ای استقلال مقابل الشرطه ۱۰ نفره با گلزنی مجدد نادری

تهران- ایرنا- نیمه نخست بازی تیم های استقلال و الشرطه در حالی به اتمام رسید که نماینده عراق از دقیقه ۱۱ یک بازیکن خود را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم های استقلال ایران و الشرطه عراق ز ساعت ۰۰:۴۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق رفت که این مسابقه در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به اتمام رسید.

محمدرشید مظاهری، حمد نادری، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، مسعود ریگی، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی وشیخ دیاباته برای استقلال در این دیدار وارد زمین شدند. عارف غلامی، سعید مهری و ارسلان مطهری سه بازیکن استقلال هستند که در دیدار نخست فیکس بودند و در این مسابقه از روی نیمکت کار را آغاز کردند.

در سوی مقابل الکساندر ایلیچ تی الشرطه را با ترکیب احمد باسیل، سعد ناطق، کرار عامر، علی المهاوی، حسام خادم جابر، علی فائز، عبدالامیر، علی فیصل، امجد اطوان، فهد یوسف و محمد داوود به میدان فرستاد.

در دقایق ابتدایی این تیم سفید پوش میدان یعنی استقلال بود که میل بیشتری برای رسیدن به ذروازه الشرطه داشت. با این وجود تراکم بیش از حد بازیکنان تیم عراقی در زمین خودی اجازه فرصت سازی را گرفته بود تا اینکه در دقیقه هشتم مهدی قایدی از فضای پشت مدافعان بهره برد و به دروازه نزدیک شد اما ضربه او در داخل محطوه جریمه با تکل نجات بخش کرار عامر همراه شد و نماینده کشورمان از رسیدن به گل بازماند.

حسام کاظم در دقیقه ۱۱ شوک بزرگی را به بازی داد. این بازیکن به دلیل خطای خطرناک بر روی فرشید اسماعیلی با کارت قرمز مستقیم روبرو شد و از زمین اخراج شد. همین مساله باعث شد تا اعتراضات شدیدی به داور سریلانکایی شد اما این داور تصمیم خود را گرفته بود.

در دقیقه شانزدهم شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه با واکنش به موقع احمد باسیل روبرو شد و توپ به کرنر رفت. لحظه به لحظه فشار سفیدپوشان برای زدن گل نخست بیشتر می شد. بیشتر حملات استقلال از کناره ها طرح ریزی شده بود. وریا غفوری با نفوذهای متعدد، مدافعان تیم عراقی را حسابی آزار داده بود.

الشرطه بعد از گذشت ۲۰ دقیقه کمی از زیر فشار استقلال بیرون آمد و بازی را به تعادلی نسبی کشاند. آنها در تلاش بودند تا با حفظ توپ، سرعت بازی را کاهش دهند. محمدحسین مرادمند در دقیقه ۲۵ نخستین اخطاری استقلال نام گرفت.

در دقیقه ۳۶ ضربه شوت ناگهانی کرار عامر، مدافع پیش تاخته الشرطه، مظاهری را به زحمت انداخت و گلر استقلال توپ را دراز کش مال خود کرد. در این دقایق بازی همانطور دنبال می شد که شاگردان الکساندر ایلیچ می خواستند.

بازی در آستانه به اتمام رسیدن در نیمه اول بود که استقلال سرانجام به گل نخست رسید. پاس پشت مدافعان فرشید اسماعیلی در گوشه محوطه جریمه به مهدی قایدی رسید. مهاجم باهوش استقلال صبر کرد تا محمد نادری فرار کرد و این بازیکن را داخل محوطه صاحب توپ کرد تا مدافع پیش تاخته استقلال موفق شود برای دومین بازی پیاپی برای تیمش گلزنی کند.

بازی در نیمه نخست با همین یک گل به سود استقلال تمام شد.

نظر شما