شناسهٔ خبر: 46713315 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مربی فولاد: هیچ تیمی در گروه ما از قبل برنده نیست/ برد النصر مقابل السد شگفتی بزرگی است

مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره پیروزی تیمش برابر الوحدات اردن توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره پیروزی تیمش برابر تیم الوحدات اردن اظهار کرد: بازی خیلی پیچیده و مشکلی بود، آن‌ها برای مهار تیم ما قصد داشتند تا از توپ‌های بلند استفاده کنند. چند موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم. خوشبختانه در اواخر این نیمه پنالتی گرفتیم و توانستیم نتیجه را یک بر صفر کنیم. بازی در نیمه اول پرفشار بود. در نیمه دوم به قصد گل دوم به زمین آمدیم.

او افزود: یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که به تیرک دروازه زدیم و این فرصت طلایی را از دست دادیم. آن‌ها هم دست‌های خود را پایین نیاوردند و در بیست دقیقه آخر ما را تحت فشار قرار دادند، اما توانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم و سه امتیاز طلایی را بگیریم.

سسما ادامه داد: تیم الوحدات با تعویض‌های خود فشار زیادی به خط دفاع ما آورد. ما توانستیم به خوبی آن‌ها را مهار کنیم. باید توجه داشته باشید که ما یک بازی بیشتر انجام داده بودیم. هنوز چند بازی باقی مانده و راه طولانی در پیش داریم.

سسما عنوان کرد: مهم‌ است که استراحت کامل داشته باشیم تا ریکاوری خوبی برای بازی بعدی داشته باشیم، در ضمن از تیم پزشکی خود تشکر می‌کنم که خیلی زحمت کشید تا بچه‌ها بتوانند خوب ریکاوری کنند. این بازی نشان داد سطح همه تیم‌ها بالا است. برد النصر برابر السد شاید سورپرایز باشد.

سسما در انتها گفت: ممکن است در هر گروه دو تیم مدعی باشند، اما امروز النصر نشان داد که همه تیم‌های گروه ما سطح بالایی دارند و هیچ تیمی نمی‌تواند به سادگی از سد رقیب خود بگذرد. این نتیجه شاید کمی گول زننده باشد، اما باید بگویم در این گروه هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما